اعزام اولین کاروان خانوادگی راهیان نور تفرش به مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت تفرش گفت: اولین کاروان خانوادگی راهیان نور تفرش به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شد
کد خبر: ۸۶۵۲۶۹۸
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲

سرهنگ پاسدار علی فراهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی، از اعزام اولین کاروان خانوادگی راهیان نور به مناطق عملیاتی خبر داد و اظهار داشت: این کاروان 90 نفره به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی دوکوهه، شرهانی، فکه، هویزه، طلائیه، شلمچه و پاسگاه زید بازدید می‌کنند.

وی افزود: کاروان‌های راهیان نور پیام‌رسانان و انتقال‌دهندگان واقعی ارزش‌های شهدا به نسل جدید هستند که به منظور تبیین ارمان‌های دوران دفاع مقدس یک روحانی و یک راوی کاروانیان را در این سفر معنوی همراهی می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت تفرش با اشاره به اینکه آشنایی جوانان امروز جامعه با رشادت‌های رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی از اهداف اصلی برگزاری اردوهای راهیان نور بوده و ترویج فرهنگ ایثار و شهدا در بین نسل امروز جامعه یکی دیگر از اهداف جامعه است.

سرهنگ پاسدار فراهانی با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: جنگ امروز جنگ رسانه‌ای بوده که دشمن در این جنگ تک تک خانواده‌های ما را نشانه گرفته و علی‌رغم تبلیغات گسترده دشمنان که به هرگونه ابزار به‌روزی مجهز هستند، کشور از جوانان ارزشی بسیاری بهره‌مند است.

وی افزود: اقتدار و افتخارات کشور در تمامی عرصه‌های بین‌المللی برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس بوده و اقشار مختلف باید از نزدیک با این فرهنگ آشنا شوند و از نزدیک آن زمان را لمس کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت تفرش با اشاره به ضرورت آشنایی نسل سوم انقلاب گفت: توجه به نسل جدید انقلاب به ویژه جوانان ضرورت دارد با ایثارگری‌های ملت شریف ایران و رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی و نحوه عملیات‌ها و حمایت‌های استکبار جهانی و نقش رهبری امام(ره) و رهنمودهای مقام‌معظم رهبری و ایثار و فداکاری ملت غیور ایران اسلامی آشنا شوند و این دیدار نخستین مرحله توسط مقام‌معظم رهبری از منطقه عملیاتی شلمچه آغاز شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات