دستگیری چهار متخلف میراث فرهنگی در چهارمحال و بختیاری

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: چهار متخلف حوزه میراث فرهنگی در شهرستان اردل دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۶۵۲۷۴۰
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار محمد چگنی اظهار داشت: این متخلفان همزمان از سوی اعضای یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری همزمان با فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان در نوروز 95 دستگیر شدند.

وی تأکید کرد: پس از کسب خبر از منابع و مخبرین، مبنی بر تصمیم عده ای برای حفاری در یکی از مناطق شهرستان اردل، این فرماندهی ضمن هماهنگی با مقام قضایی و همکاری نیروی انتظامی، در یک عملیات موفق، توانست این افراد را دستگیر و پس از تشکیل پرونده، تحویل مقامات قضایی دهد.

چگنی افزود: سه نفر از این متخلفان، اهل استان های همجوار بوده که با همکاری یکی از نیروهای بومی چهارمحال و بختیاری، به منظور حفاری وارد شهرستان اردل شده بودند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از متخلفان، یک دستگاه گنج یاب و یک دستگاه ردیاب کشف و ضبط شد.

وی بیان داشت: اعضای یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، در ایام نوروز 95، آمادگی کامل برای برخورد با متخلفان این حوزه را دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار