در راستای فرهنگ سازی اجرای اقتصاد مقاومتی؛
در آستانه تحویل سال نو دومین کتاب حجت الاسلام حمید جیحانی مؤلف و شاعر شهرستان بافق با موضوع «اقتصاد مقاومتی» جهت تبلیغ و تشویق خانواده ها برای خرید کالای ایرانی به چاپ رسید.
کد خبر: ۸۶۵۲۷۵۴
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق: در آستانه تحویل سال نو دومین کتاب حجت الاسلام حمید جیحانی مؤلف و شاعر شهرستان بافق با موضوع "اقتصاد مقاومتی" جهت تبلیغ و تشویق خانواده ها برای خرید کالای ایرانی به چاپ رسید.

حیحانی بیان کرد: در راستای فرهنگ سازی برای کودکان ونوجوانان و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری کتاب جدیدی با عنوان "بازارچه ی ایرانی"(خرید کالای ایرانی )به این موضوع مهم و حیاتی کشور پرداخته است.

وی افزود: در این کتاب به طرح همیاران اقتصادی اشاره شده است. این طرح قرار است ان شاالله بصورت یک طرح کشوری در مدارس برای دانش آموزان مطرح شود.

حجت الاسلام جیحانی در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و ترویج فرهنگ ارزشمند و غیرتمندانه خرید کالای ایرانی توصیه کرد: دانش آموزان با خرید این کتاب به عنوان یک همیار اقتصادی کارهایی را می توانند انجام دهند بیاموزند و بتوانند در اصلاح الگوی مصرف و حمایت از تولیدات داخلی در خانواده ها نقش آفرین باشند.

وی در مورد محتویات کتاب "بازارچه ی ایرانی " گفت: سعی شده کتاب با شعر و تصاویر بسیار زیبا برای کودکان باشد و مطالب با جذابیت خاص الگویی برای فرهنگ و حماسه ی بزرگ در میان مردم بزرگوار کشورمان باشد و اهمیت حمایت از سرمایه های داخلی و تولیدات داخلی و خرید کالای ایرانی را به عنوان یک فرهنگ جدی در میان خانواده ها ترویج نماید.

جیحانی در پایان یادآوری کرد: تا کنون یازده جلد با برای کودک ونوجوان به همت یکی از بهترین ناشران قم به نام "نشر براق " به چاپ رسانده است. خانواده ها برای هدیه معنوی وعیدی به کودکان می توانند جهت تهیه کتاب به حوزه علمیه ی شهرستان بافق و سایر کتاب فروشی های شهرمراجعه نمایند. مدیر آموزشگاه ها برای تهیه کلی این کتاب می توانند با شماره ۰۹۹۰۴۷۰۸۶۹۰ تماس بگیریند.

ارسال نظرات