رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال ‌احمر عنوان کرد؛

ارائه خدمات ۲۵۰۰۰ امدادگر به مسافران نوروزی در محورهای مواصلاتی کشور

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال ‌احمر با اشاره به استقرار یک‌هزار و ۲۷۳ پایگاه ثابت، سیار و موقت این سازمان در محورهای مواصلاتی کشور گفت: در ایام نوروز ۲۵هزار امدادگر در این پایگاه‌ها مشغول ارائه خدمات به مردم و مسافران هستند.
کد خبر: ۸۶۵۲۷۸۸
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، ناصر چرخ‌ساز در حاشیه بازدید از پایگاه امداد و نجات ابهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر بدون هیچ چشم‌داشتی و در ایام تعطیلات نوروزی به‌منظور خدمات‌رسانی به هم‌نوعان خود در پایگاه‌ها مستقر هستند که بسیار شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در عرصه امداد و نجات بسیجی‌وار خدمات رسانی می‌کنند تصریح کرد: توجه به انسانیت از اصول اصلی امدادگران در جمعیت هلال احمر است که حضور نیروهای داوطلب در پایگاه امداد و نجات ابهر نمونه بارز برای گام برداشتن در مسیر این مهم است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال ‌احمر گفت: با توجه به نقش آموزش‌های امداد و نجات در کاهش تلفات انسانی، ارائه آموزش‌های همگانی امداد و نجات به‌صورت جدی در دستور کار سازمان جمعیت هلال احمر قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: البته ما قبول داریم که میزان ارائه آموزش‌های همگانی امداد و نجات به متقاضیان روند کندی داشته است اما تلاش می‌کنیم تا در این مسیر موانع و مشکلات را برطرف کنیم.

چرخ‌ساز، خاطرنشان کرد: هر استان که در آن عملیات ساخت آشیانه زود‌تر به اتمام برسد در اولویت تحویل بالگرد قرار می‌گیرد.

وی درباره میزان پایگاه‌های سازمان امداد و نجات جمعیت هلال ‌احمر هم گفت: میزان پایگاه‌های ثابت، سیار و موقت این سازمان یک‌هزار و ۲۷۳ مورد گزارش شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال ‌احمر تصریح کرد: در این میزان پایگاه ۲۵هزار امدادگر مشغول ارائه خدمات به مردم هستند.

وی با بیان اینکه سازمان امداد و نجات جمعیت هلال ‌احمر در تلاش برای تبدیل پایگاه‌های سیار به ثابت است، افزود: این سازمان برای تبدیل پایگاه‌های سیار به موقت ابهر اقداماتی را در دستور کار قرار می‌دهد.
ارسال نظرات