در ایام نوروز صورت گرفت

بیعت زائرین اردبیلی با شهدا

کاروان زائران شهرستان های خلخال و کوثر با حضور در مناطق عملیاتی جنوب ضمن بازدید از منطقه عملیاتی والفجر با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت نمودند.
کد خبر: ۸۶۵۲۸۰۷
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اروند کنار، بیش از 400 نفر از مردم شهرستان های خلخال و کوثر در قالب کاروان های راهیان نور از دوم فروردین با حضور در مناطق عملیاتی اروند کنار، طلاییه، شلمچه، هویطه، دهلاویه، فتح المبین و معراج الشهدا ضمن بازدید از این مناطق و محل ها با آرمان های شهدا و امام شهدا بیعت نمودند.
سرهنگ حسینی، معاون اجرایی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار ما گفت: کاری که رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس انجام دادند حماسه ای است که حتی تصورش هم لرزه بر اندام بسیاری از قدرت های برزگ می اندازد.
حسینی با تشریح اینکه در طول سال 1394 و نوروز سال 1395 بیش از 20هزار نفر از اردبیل برای زیارت و بازدید کربلاهای ایران به این هشت مناطق اعزام شدند گفت: در نوروز امسال بیش از 4هزار نفر در قالب کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی واقع در غرب  و جنوب غرب کشور بازدید کردند که در بین زائران اقشار مختلفی  از طلاب مهندسین دانشجوییان و مردم عادی حضور دارند.
رئیس کمیته راهیان نور سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تاکید بر تداوم اعزام کاروان های راهیان نور تا 12 فروردین افزود: از سوم فروردین نیز اعزام کاروان های خواهران شروع و تا 12 فروردین ادامه خواهد داشته و در طول این مدت 3 کاروان هرکدام به استعداد بیش از 400 نفر از شهر های مختلف استان در این مناطق حضور خواهند یافت.
ارسال نظرات