مسئول کمیته خادمین شهدا خواهران سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان گفت: استان گیلان به عنوان استان برتر از نظر جذب خادم و همکاری وسیع خادمی در سال94 مقام نخست را کسب کرده است.
کد خبر: ۸۶۵۲۸۱۷
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷

ثابت در گفتگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج گیلان به اهواز، با بیان اینکه 10 خادم الشهدا با ستاد راهیان نور این دوره استان گیلان همکاری می کنند، اظهار کرد: 4 نفر از این خادمین برای یادمان طرح ملی و 6 نفر برای قسمت استانی انتخاب شده اند.

وی با بیان اینکه خادمین طرح ملی از طریق سازمان خادمین مرکزی انتخاب می شوند، افزود: خادمین استانی از طریق سایت کمیته خادمین مرکزی انتخاب می شوند اما کارشان در استان گیلان انجام می شود.

مسئول کمیته خادمین شهدا خواهران سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خادمین استانی داخل اردوگاه استانی کار می کنند، گفت: استان گیلان به عنوان استان برتر از نظر جذب خادم و همکاری وسیع خادمی در سال94 مقام نخست را کسب کرده است.

ثابت با بیان اینکه خادمین فقط کارشان خدمات دهی نیست، تصریح کرد: اگر کار خادم فقط خدمات دهی باشد به راحتی می توان دو کارگر گرفت و هزینه شان را داد تا کارها را انجام دهند و بروند.

وی با بیان اینکه خادم الشهدا علاوه بر خدمات دهی یک مدیریت در اخلاق هم دارند، خاطرنشان کرد: بعد معنوی و اعتقادی خادم ها بسیار مورد نظر است و علاوه بر اینکه یک خادم در این بخش ها آموزش میبیند، آموزش های خود را به زائران انتقال می دهد.

مسئول کمیته خادمین شهدا خواهران سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خادمین الشهدا در اردوهای مختلف با ستاد راهیان نور همکاری می کنند، تصریح کرد: اردوهای کشوری در اسفند و فروردین در مناطق عملیاتی جنوب کشور، اردوهای استانی از مردادماه در استان های کردستان و کرمانشاه، اردوهای دانش آموزی، دانشجویی و محلات از جمله بازه های زمانی اردوهای راهیان نور است که خادمان با ما همکاری دارند.

ثابت با بیان اینکه در طول سال، 8ماه خادمین با ما همکاری می کنند، افزود: خادمین به دو صورت می باشند که گروه اول خادمین ارشد هستند که به دلیل تجربه کاری در سال های گذشته باز هم از آنها استفاده می شود.

وی با بیان اینکه گروه دوم  پذیرش خادمین از طریق سایت خادمین می باشد که مرکزیت آن در قم می باشد، خاطرنشان کرد: اولویت خادمین با بسیجیان است که ثبت نام کنندگان مورد گزینش قرار می گیرند و به دلیل ازدیاد ثبت نام از طریق قرعه کشی انتخاب می شوند.

 

ارسال نظرات