خبرهای داغ:
راهیان نور بسیار عالیست انشاالله این کارها ادامه داشته باشد تا آیندگان بدانند این عزیزان از جان خودشان گذشتند تا کشوری آرام وپایدار داشته باشیم.
کد خبر: ۸۶۵۲۸۳۸
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ علیجان مازندرانی زائر 65 ساله کردکویی در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد :من افتخار می کنم که تمام 8 سال جنگ را در جبهه ها در حال جنگ با دشمن بودم .

وی درادامه افزود :این حرکت راهیان نور می تواند تاثیر 100 درصدی را بر روی کسانی که جنگ را حس نکردند بگذارد. مازندرانی تاکید کرد :جوانان ما باید ببینند این شهدای عزیزی با چه سختی جنگیدند و با چه شرایطی جنگیدند و چگونه با کمترین امکانات با دشمن تا دندان مسلح روبرو می شدند.

این زائر کردکویی درادامه گفت : خواهش من از صدا و سیما ورسانه این است که در مسائل روایت فتح بیشتر تلاش کنند و به درستی به مردم انتقال دهند و نگذارند دفاع مقدس به خاطرات بپیوندد و مواظب باشند زحمات شهدا ، رزمندگان و جانبازان به هدرنرود.

وی در پاسخ به اینکه باتوجه به وصیت شهدا که می گفتند پشتیبان ولایت فقیه باشید عده ای هستند که پشت ولی فقیه را خالی می کنند اظهار کرد:کسانی که پشت رهبری را خالی می کنند عاقل نیستند وآنانی که پشت ولایت را خالی کرده در حق شهدا خیانت کرده اند.

مازندرانی در پایان گفت : انشاالله شهدا ما را مورد شفاعت خود قراردهند و ما بتوانیم و راه آنها را که دفاع از اسلام و قرآن بود را ادامه دهیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها