آیت الله علم الهدی:

توسعه فرهنگی اولویت نخست اردوهای جهادی باشد

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اردوهای جهادی عالی ترین مظهر تحقق شعار سال و یک حرکت انقلابی است تاکید کرد: توسعه فرهنگی اولویت نخست اردوهای جهادی باشد.
کد خبر: ۸۶۵۲۸۴۲
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در مراسم  بدرقه گروه‌های جهادی دانشجویی مشهد، در دفتر امام جمعه بیان داشت: حرکت جهادی از دو جهت در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جدید موضوعیت دارد.

وی افزود: حرکت جهادی عالی ترین مظهر شعار سال یعنی نامیده‌اند است و از طرفی با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی بر انقلابی بودن و انقلابی ماندن تاکید داشتند، این حرکت  جهادگران عالی ترین حرکت انقلابی است.

علم الهدی در تبیین مفهوم انقلابی بودن اظهار داشت: معنای انقلابی بودن این است که به جریان طبیعی زندگی قانع نباشیم و در تحقق یک هدف زندگی خود را برای رسیدن به آن استخدام درآوریم بطوریکه زندگیمان را متحول کنیم.

وی تصریح کرد: آن مسئله‌ای که امروز در جامعه ما هویت الله را نشان می‌دهد نظام ولایی و مسیر رهبری است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: امروز اندیشه‌های سیاسی کشور در حال غربالگری است و خط رهبری در میان همه اندیشه‌های موجود در حال پیدا کردن استقلال است ولی برخی از افراد هستند که در عمل و اندیشه خط خود را از خط رهبری جدا می‌کنند بعنوان نمونه مقام معظم رهبری در پیام امسال، سال را سال انقلابی ماندن می‌دانند در حالی که برخی امسال را سال صلح و آرامش اعلام می‌کنند.

علم الهدی با بیان اینکه توسعه اقتصادی و فرهنگی جدای از همدیگر نیست بیان داشت: شما باید در کارنامه خود در مناطق محروم به فکر روشنگری و شفاف سازی آنان نیز باشید.

امام جمعه مشهد در پایان ابراز داشت: امریکا بعد از برجام دو برابر گذشته طرح‌های ضد ایرانی مطرح کرده است و این درحالی است که برخی افراد امسال را سال صلح و آرامش می‌دانند.


 



ارسال نظرات
پر بیننده ها