خبرهای داغ:
یکی فعالان فرهنگی حرکت راهیان نور را حرکتی ماندگار توصیف کرد و خاطرنشان کرد: این کار فرهنگی در سال های گذشته توانسته نقش مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ایجاد کند.
کد خبر: ۸۶۵۲۸۶۲
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
حجت‌الاسلام بهمن آذر پور از روحانیون و فعال فرهنگی کاروان راهیان نور استان قزوین در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در منطقه شلمچه، به حضور مردم در اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: مناطق جنگی همچون نگینی در کشور ما می درخشند و هر ساله عده ای از مردم را به سمت خود جذب می نماید.
وی افزود: بعد از دفاع مقدس راهیان نور به عنوان عملیات بزرگ فرهنگی به شمار آمده و به همت مسئولان هرساله از نظر کمی و کیفی غنی تر می شود، بنابراین دفاع مقدس هنوز به پایان نرسیده است و در دفاع از مرزهای فرهنگی باید نیروهای با ارزشی را پرورش دهیم.
آذر پور عنوان کرد: از اهداف مهم و مورد توجه در راهیان نور تاثیر گذاری این عملیات فرهنگی بر افکار جوانان و نوجوانان است و با توجه به اینکه در این کار هیچ الزامی وجود ندارد هر ساله تعداد جوانانی که با شورو علاقه در این اردوها شرکت می کنند، بیشتر می شود.
روحانی کاروان استان قزوین، اعزام کاروان راهیان نور را حرکتی ماندگار توصیف کرد و خاطرنشان کرد: این کار فرهنگی در سال های گذشته توانسته نقش مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ایجاد کند و امروز نیز باید آن را ادامه دهیم و فرزندانمان را با ارزش های دفاع مقدس بیشتر آشنا کنیم.
وی در پایان تصریح کرد: امروز در این مکان مقدس شاهد آن بودیم که خانواده هایی با طفل کوچک خود با تمام شرایط نا مساعد آب و هوایی به سختی راه در این مناطق حضور پیدا کردند و  زمانی که دلیل این عمل را جویا می شدیم، می گفتند آمده آیم فرزندانمان را با آب این سرزمین متبرک سازیم.
3001/ت/30

ارسال نظرات
پر بیننده ها