خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

اتکا به دانش و تولیدات داخلی می تواند راهبرد اقتصاد مقاومتی باشد

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین بیان کرد: اتکا به دانش و تولیدات داخلی می تواند راهبرد اقتصاد مقاومتی باشد.
کد خبر: ۸۶۵۲۸۷۰
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱
امیر علی حسینیانی جانشین سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین به اهمیت راهیان نور اشاره کرد و گفت: دردوران هشت سال دفاع مقدس شهرها پشت جبهه به حساب می آمد، و مناطق عملیاتی خط مقدم جبهه بود. ولی راهیان نورامروز پشت جبهه به حساب می آید.
وی خاطر نشان کرد: باید زمینه حضور خانواده های محترمی که تشریف می آوردند چه دانش آموزها و دانشجویان عزیز را از طریق رسانه های گروهی، ابزارهای نرم، رزمندگان، جانبازان و راویان فراهم آوریم.
حسینیان یادآور شد: دشمن با تمام قوا وارد شد و ازهر ابزار منحرف کننده و با تمام قوا پای کار آمده است تا نظام جمهوری ایران را نابود کند.
این مسئول ابراز کرد: بهترین راه مقابله با هجمه فرهنگی دشمن همین عملیات بسیارمهم راهیان نور است، دشمن سعی دارد باورهای اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) را از بین ببرد که باید با برنامه ریزی و دقت زیاد با آن مقابله کنیم.
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اظهار کرد: برخی ازمناطق عملیاتی، مناطق بکر و دست نخورده است تا آنجا که امکان دارد به مناطق دست نزنیم و مناطق را در حالت طبیعی نگه داریم تاثیر بیشتری بر مخاطب خواهد داشت.
وی تصریح کرد: زیارتگاهایی که با تربت مقدس شهدامتبرک شدند خیلی تاثیر زیادی برجوانان ما می گذارد و خیلی از جوانان بودند که هیچ اعتقادی نداشتند وقتی به این مناطق آمدند در روحیه و اعتقادشان خیلی تاثیرگذاشته و متحول شدند.
حسینیانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری شعار سال گفت: این نامگذاری سال درایت و هوشمندی در وجود مبارک ایشان را نشان می دهد و چندین سال محور نامگذاری را رصد کردند و راهبر ایشان بحث اقتصادی بوده است.
این مسئول راه مقابله با تحریم را اقتصاد مقاومتی دانست و عنوان کرد: هر کشوری که می خواهد با تحریم مقابله کند و روی پای خودش بایستد باید اقتصاد مقاومتی را در جامعه پیاده کند و اتکا به دانش و تولیدات داخلی می تواند راهبرد اقتصاد مقاومتی باشد.
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در خاتمه خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب هر ساله بحث اقتصادی را بیان می کنند و که متأسفانه همراه با عمل نبوده است و به این مسئله، امسال اقدام و عمل را باهم درشعار امسال به کار بردند.
3001/ت/30







ارسال نظرات
پر بیننده ها