خبرهای داغ:
آخوندی : این سفر ها سال به سال با برنامه های جالب تر و اثرگذارتری به اجرا گذاشته می شود می توان این اثربخشی را در نسل های جدید مشاهده کرد.
کد خبر: ۸۶۵۲۸۷۱
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سروان پاسدار هانی آخوندی مسئول تایید محتوا سپاه نینوا در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد : توجه به اینکه دوران دفاع مقدس در طول جنگ تحمیلی 8 ساله ما با پیروزی به پایان رسید نیاز بود این رشادت ها ، این غیرت ها ، این شجاعت ها که در اوج یصیرت و ولایتمداری رزمندگان عزیز که در حقیقت دفاع از اسلام ناب بود به نسل های آینده منتقل شود به نظر بنده سفرهای راهیان نور در انتقال این ارزشها توانسته است نقش بسزایی داشته باشد.

وی درادامه افزود : از آنجا که این سفر ها (راهیان نور )سال به سال با برنامه های جالب تر و اثرگذارتری به اجرا گذاشته می شود می توان این اثربخشی را در نسل های جدید مشاهده کرد لذا نیاز است در این مسیر با توجه به شرایط زائرین ، برنامه های به روز ، جذاب و اثرگذارتری را برای سنوات آینده برنامه ریزی نمود.

آخوندی در ادامه بیان کرد :شهدا در وصیت نامه هایشان سفارش کرده اند که پیرو و پشتیبان ولایت فقیه باشیم و از ما خواسته اند که راهشان را ادامه دهیم و از آن ارزش هایی که خونشان و همه هستی شان را برای آن فدا نموده اند حفاظت و حراست کنیم و در تقویت آن بکوشیم واز ما خواسته اند در حفظ اسلام ناب تلاش کنیم و از به انحراف کشیده شدن آن جلوگیری نماییم چرا که انقلاب اسلامی ما نتیجه خون دل خوردن همه انبیاء و معصومین و اولیاء الهی است.

مسئول تایید محتوا سپاه نینوا ادامه داد :مقام معظم رهبری روحی فداه در خصوص شهدا جمله ای دارند که می فرمایند « با این ستارگان می شود راه را پیدا کرد » ما اگر به همین جمله دقت کنیم : ستاره ها خصلتی دارند که مسیر را در یک شب تاریک به ما نشان می دهند . وهمچنین حضرت امام خمینی (قدس سره) فرمودند : شماها که پنجاه سال عبادت کردید حال یک بار هم وصیت شهدا را عمل کنید یعنی اگر به وصیت شهدا دقت شود خطی آنان برای ما تعریف کرده اند ، پیروی از ولایت فقیه که همه شهدا بدون استثنا به وفور به این اصل اشاره کرده اند.

آخوندی اضافه کرد : مسئله دیگر استکبار ستیزی است که این برگرفته از راه امام حسین (ع) بوده و آن امام همام به ما آموخت که در مقابل ظالم نباید کوتاه آمد و ذلت را پذیرفت لذا خداوند متعال فرموده اند اگر شما در مسیری که من برای شما مشخص کرده ام قدم بردارید ، من را یاری کنید بدون شک من شما را یاری می کنم.

وی در پایان بیان کرد :هر کسی که به این مناطق که شهدای عزیزمان در آن به شهادت رسیدند ، آن اسم شهید و آن برکت حضور شهدا ، آن مناجات ها و آن رازو نیازهای شبانه و ناله های نیمه شبشان این ها تأثیر بسیار دارد و هر کس اینجا بخواهد خودش را تغییر دهد می تواند از شهدا مدد بگیرد لذا وقتی سیره شهدا را مطالعه می کنند متوجه می شوند آنها از کنار ما پر کشیدند و آسمانی شدند و این یک انگیزه می شود برای ما که یک تصمیم جدی بگیریم تا بتوانیم انشا الله سرباز خوبی برای ولایت باشیم و بعد از اثر گذاری مثبت برای این انقلاب و جامعه به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت برسیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها