خبرهای داغ:
افرادی که اعزام می شوند به راهیان نوربه عنوان سفیران فرهنگی به جامعه ایفای نقش می کنند و تأثیر گذاری بسیار زیادی را به جامعه خواهند داشت.
کد خبر: ۸۶۵۲۸۷۲
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرهنگ دوم پاسدار محمود علیخانی در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد : تجدید بیعت با امام ومقام معظم رهبری و ترویج فرهنگ شهادت و انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسل های دوم و سوم انقلاب مهمترین هدف برگزاری اردوهای راهیان نور می تواند باشد.

وی درادامه افزود :افرادی که اعزام می شوند به راهیان نوربه عنوان سفیران فرهنگی به جامعه ایفای نقش می کنند و تأثیر گذاری بسیار زیادی را به جامعه خواهند داشت.

علیخانی همچنین اذعان کرد :در وصیت شهدا به 3 نکته اشاره شده است که در وهله اول آنکه ولایت و امام را تنها نگذاریم و دوم احترام به والدین و سومین آن توصیه به خواهران بوده که مسئله حجاب را جدی گرفته و حرف مهم آن عزیزان در این مورد آن است که خواهرم حجاب تو کوبنده تر از خون من است.

فرمانده سپاه ناحیه مینودشت در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا مسئولین جنگ نرم را جدی نگرفته ور در کار فرهنگی ضعیف عمل می کنند؟گفت:ما یک رسالت اصلی ما در بحث انقلاب اسلامی ، بسیج و سپاه حفظ و نگهداری دست آوردهای انقلاب اسلامی است لذا عده ای از مسئولین خود را به خواب زده اند و همکاری لازم را ندارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد :سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با آن رسالتی که به گردنش است باید پیش برنده باشد و قطار انقلاب را با آن تدابیری که از سوی ولی فقیه دارد ،به حرکت در بیاورد که انشاالله مسئولین هم ما را یاری کنند تا به وظیفه خود عمل کنیم از مسئولین می خواهم باروحیه جهادی عمل کنند تا به رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد شبیه خون فرهنگی بتوانیم حیله دشمن را به خودشان برگردانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها