خبرهای داغ:
در راهیان نور ما باید خودمان را بشناسیم . ما باید بدانیم کی هستیم ، کجا زندگی می کنیم و این که در کشوری زندگی می کنیم که ذره ذره اش با خون شهدا ساخته و عزت گرفته است.
کد خبر: ۸۶۵۲۸۷۳
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛خواهر شهید طعنه از آق قلا در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد :من افتخار می کنم که خواهر شهید هستم زیرا هیچ وقت از شهادت برادرم نارحت نشدم ؛ شاید خیلی دلتنگ شده باشم اما شهادت او افتخار بزرگی برای من بوده و راهنمایی خوبی در زندگی من بوده است.

وی درادامه افزود :در راهیان نور ما باید خودمان را بشناسیم . ما باید بدانیم کی هستیم ، کجا زندگی می کنیم و این که در کشوری زندگی می کنیم که ذره ذره اش با خون شهدا ساخته و عزت گرفته است.

طعنه ادامه داد :زمانی که دشمن به خاک وناموس ما حمله کرد من کودک بودم که برادرم به جنگ رفت حال هم اگر روزی جنگ شود من راه برادرم را ادامه خواهم داد و تفنگ در دست گرفته تا از کشور عزیزم دفاع کنم .

خواهر شهید طعنه با بیان نیت حضور خود در مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت :قصد و هدف ما از راهیان نور این است که از مکتب شهدا درس آزادگی ، ایثار ، عرفان و عمل را بیاموزیم و جوانان ما بدانند که چه کسانی جان خود را فرا کرده اند تا این انقلاب به ثمر بنشیند .

وی در پاسخ به اینکه با توجه به این که شما خواهر شهید هستید فکر می کنید انتظار شهدا از ما چیست؟گفت:انتظارشهدا از ما به عنوان یک خانم مسلمان و بسیجی این است که حجاب خود را رعایت کرده و نگذاریم دشمن به حریم شخصی ما نفوذ کند. ما زن های ایرانی باید هوشیارانه عمل کنیم و از وصیت شهدا پیروی کنیم و راه حضرت زهرا (س) را پیش بگیریم.

طعنه بهترین آرزوی خود در کربلای ایران را عاقبت بخیری و از دست ندادن ایمان وطلب از خداوند برای رهانکردن در زندگی و توانایی برای حفظ آبروی اسلام و شهدا بیان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها