اردوهای جهادی یادآور روزهای اول انقلاب است به گونه ای که جوانان ما در روزهای اول انقلاب نهادی را بنام جهاد سازندگی که آثار و برکات آن برای ما و مستضعفین شیرین است شکل دادند.
کد خبر: ۸۶۵۲۹۱۶
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۶

خبرگزاری بسیج مازندران، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا پیرامون اردوهای جهادی به خبرنگار بسیج سپاه کربلا گفت: اردوهای جهادی یادآور روزهای اول انقلاب است به گونه ای که جوانان ما در روزهای اول انقلاب نهادی را بنام جهاد سازندگی که آثار و برکات آن برای ما و مستضعفین شیرین است شکل دادند.

حجه الاسلام غلامی اشاره کرد: در دهه 70 بنا به دلایلی جهاد سازندگی با سازمان کشاورزی ادغام شد که تحت عنوان جهاد کشاورزی نام گرفت.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا اضافه کرد: تاکید مقام معظم رهبری و اقدام بسیجیان، فعالیت های محرومیت زدایی را در مناطق محروم رقم زد و به همین دلیل اردوهای جهادی احیاء شده تا برکات ارزنده ای را برای مردم در بر داشته باشد.

نماینده ولی فقیه سپاه کربلا اظهار داشت: شخصا با ورود به مناطق محروم از نزدیک با فعالیت جهادگران آشنا شدم و دیدم که چگونه دانشجویان بسیجی با اخلاص، تلاش و ایمان در جهت رفع محرومیت مناطق محروم مجاهدت می کنند.

حجه الاسلام والمسلمین غلامی گفت: اردوهای جهادی کار ارزشمندی است که با تاکید مقام معظم رهبری، جهادگران بسیجی بدون توجه به حساب وکتاب اداری وارد کار محرومیت زدایی می شوند.

وی ادامه داد: در گذشته اردوهای جهادی در فصل تعطیلات تابستان انجام می شد، اما الان این فعالیتها همزمان با اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس ودر نقاط محروم استانهای کشور از جمله خوزستان اجرا می شود که مبارک و خوب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها