خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ابولفضل (ع) آوج:

اعزام 400 نفر از مردم شهرستان آوج به مناطق عملیاتی جنوب کشور

فرمانده سپاه حضرت ابولفضل (ع) شهرستان آوج گفت: صبح امروز 400 نفر از مردم این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۵۲۹۴۱
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سرهنگ غلامرضامهرعلیان در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت امروز صبح 400 نفر از مردم شهید پرو شهرستان آوج جهت بازدید به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند .

مهرعلیان در ادامه افزود : زائرین در طول مدت حضور خود که به مدت 4 روز می باشد از مناطق عملیاتی از جمله شلمچه، طلائیه، هویزه، اروندکنار، معراج الشهداء و سایر مناطق بازدید خواهند کرد.

وی راهیان نور را بهترین راه برای مقابله با تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم دشمنان دانست و گفت: امید است که با اقدامات فرهنگی بسیار خوبی که در طول سفر کاروان‌های راهیان نور پیش بینی شده در افزایش بار معنوی زائران موثر باشد و از این حرکت فرهنگی بهره کافی را ببرند.

 مهرعلیان با اشاره به استقبال بی نظیر اقشار مختلف مردم از اردوهای راهیان نور گفت: انس و علاقه جوانان به آرمان‌های انقلاب اسلامی و اشتیاق نسل جوان به آشنایی با شهدا و دوران دفاع مقدس روز به روز در حال افزایش و قابل تحسین است.

فرمانده سپاه حضرت ابولفضل (ع) آوج در پایان یادآور شد: ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم چرا که شهدا از مال و جان خود گذشتند تا کشور امنیت و آسایش داشته باشد و این اقتدار و پیشرفتی که اکنون در زمینه‌های مختلف علمی، اقتصادی، نظامی و سایر عرصه‌ها به دست آوردیم را مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر هستیم.
3001/ت/20

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار