فرمانده سپاه ناحیه ابهر از اعزام بیش ۵۰۰ نفر در قالب ۱۱ اتوبوس از شهرستان های ابهر, خرمدره، سلطانیه، ایجرود و سپاه استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۲۹۸۰
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان:محمد فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر در حاشیه بدرقه کاروان های راهیان نور در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار داشت: کاروان راهیان نور شهرستان های ابهر, خرمدره، سلطانیه، ایجرود و سپاه استان در شامگاه روز گذشته ۳ فروردین ماه با بدرقه مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه اعزام زائران شهرستان های ابهر, خرمدره، سلطانیه، ایجرود و سپاه استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور از ۴ فروردین ماه سال جاری آغاز شده است، تصریح کرد: در این دوره بیش از ۵۰۰ برادران علاقه‌مند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده اند.

فروزنده با بیان اینکه مرحله دوم اعزام زائران به اردوهای راهیان نور ۷ فروردین ماه سال جاری برگزار می شود، افزود: در این دوره زائران خواهر به این مناطق اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۱ کاروان از شهرستان های ابهر, خرمدره، سلطانیه، ایجرود و سپاه استان به مناطق عملیاتی اعزام شدند، گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی برای زائران حاضر در مناطق عملیاتی برگزار می‌شود.

این مسئول اردوهای راهیان نور را یکی از تاثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی کشور اعلام کرد و متذکر شد: اردوهای راهیان نور تاثیرات مثبتی بر مردم به ویژه نسل جوان دارد.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر خاطر نشان کرد: اردوهای راهیان نور با حضور علاقه‌مندان از اقشار مختلف جامعه از جمله فرهنگیان، دانشجویان، اصناف و بازاریان، محلات و برگزار شد.

فروزنده به استقبال خوب زائران از اردوهای راهیان نور اشاره کرد و متذکر شد: اردوهای راهیان نور با حضور روحانیون، طلاب، مداحان و راویان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تلاش شده در هر دستگاه اتوبوس یک راوی و روحانی همراه زائران به مناطق عملیاتی اعزام شود، یادآور شد: راویان در اردوهای راهیان نور جانفشانی و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را به مردم نشان می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر با بیان اینکه مردم به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب با حضور در مناطق عملیاتی فرهنگ ایثار و شهادت را می‌آموزند، تصریح کرد: این اقدامات سبب می‌شود جانفشانی رزمندگان اسلام به فراموشی سپرده نشود.

فروزنده در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در طول اردوهای راهیان نور برای زائران برگزار می‌شود، تصریح کرد: بازدید از مناطق عملیاتی فتح المبین، فکه، اروندکنار، دهلاویه، طلائیه و شلمچه برای زائران و علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات