فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در جمع خبرنگاران شهرستان قروه:
سردار رجبی با بیان اینکه فرمان و شعار سال دلیلی بر این است که باید جنبه اقتصادی تقویت شود؛ گفت: هم اکنون باید در بحث اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی شاهد عمل و اقدام به موقع باشیم.
کد خبر: ۸۶۵۲۹۹۶
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی با حضور در شهرستان قروه و در گفتگو با خبرنگارانبا اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل" اظهار داشت:شعار امسال خواسته قبلی مقام معظم رهبری است و از آنجایی که تاکنون عملی و پیاده سازی نشده است ایشان بازهم این شعار را مطرح فرمودند..

وی افزود: دشمن همچنان دشمنی خود را ادامه می دهد و ما باید در برابر دشمنی دشمنان راه مقابله داشته باشیم و اقتصاد مقاومتی یک راه مقابله نفوذ ناپذیر در برابر دشمنی دشمنان است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد: دشمن مشکل اقتصادی را در کشور ما مشاهده نموده است و به همین دلیل باید ضعف اقتصادی از بین برود و برطرف ساختن ضعف اقتصادی تنها از طریق تکیه بر اقتصاد مقاومتی محقق خواهد شد.

رجبی افزود: با وجود بحث پسابرجام و توافقات حاصل شده دشمن هنوز هم فشار می آورد و بنابراین باید راه مقابله با چنین دشمنی هایی وجود داشته باشد.

وی بیان داشت: فرمان و شعار سال دلیلی بر این است که باید جنبه اقتصادی تقویت شود به گونه ای که دشمن نتواند در این زمینه اقدامی علیه ما داشته باشد.

فرمانده سپاه بیت المقدس تصریح کرد: از طرفی با وجودی که در سال 93 نیز شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی بود اما حرکت و اقدامی که شایسته باشد صورت نگرفت و بیشتر در حد همایش ها باقی ماند اماهم اکنون با عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل باید در بحث اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی عمل و اقدام به موقع را شاهد باشیم.

سردار رجبی افزود:باید بحث اقتصاد مقاومتی در اولویت قرار گیرد و بر این مبنا عمل شود همانگونه که در حوزه نظامی دشمن قدرت طمع به کشور را ندارد و ما به قدرت بازدارندگی کامل رسیده ایم باید در زمینه اقتصادی نیز به قدرت کامل دست یابیم تا دشمن قدرت تفکر فشار از طریق فشار اقتصادی را نیز نداشته باشد.

ارسال نظرات