امام جمعه موقت تبریز:

رهبری به حق با شعار سال، اهمیت کار و اقتصاد را یادآور شدند

امام جمعه موقت تبریز در خطبه های نخستین هفته نمازجمعه این کلان شهر گفت: رهبری به حق با شعار سال، اهمیت کار و اقتصاد را یادآور شدند.
کد خبر: ۸۶۵۳۰۱۷
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله علی حاجی‌زاده به بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اشاره و بیان کرد: این سخنان باید زیربنای همه برنامه‌ریزی‌های در عرصه‌های اجتماعی اقتصادی و سیاسی باشد.

وی با بیان اینکه اقتصادمقاومتی با شعار و حرف محقق نمی‌شود، تصریح کرد: مسئولان باید برای تحقق اقتصادمقاومتی با ساز و کارهای مناسب و بومی‌سازی وارد عرصه شده و به این خواسته رهبری لبیک عملی بگویند.

ایت الله حاجی زاده به پیشرفت‌های موشکی سپاه و ارتش اشاره و اظهار داشت: پیشرفت‌های نظامی ایران موجب بهت همگان قرار گرفته و در اجرای اقتصاد مقاومتی می‌توان از آن الگو گرفت.

وی تاکید کرد: ملت ایران انتظار دارد مسئولان کشور رهنمود‌های رهبری را در سیاست‌های داخلی و خارجی به خصوص اقتصاد مقاومتی و بهبود معیشت مردم اجرا کنند.

وی با بیان اینکه همه باید کمک کنند تا اقتصادمقاومتی در عمل محقق شود و زمینه‌های رشد و توسعه کشور مهیا شود، افزود: اقتصادمقاومتی به معنای حمایت از تولید داخلی، نیروی کار جوان و داشته‌های ایران اسلامی در راه توسعه است.

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به 12 فروردین روز جمهوری اسلامی، این روز را نقطه عطف انقلاب اسلامی دانست و گفت: حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای با مشارکت 99.8 درصدی در سال 58 دنیا را مبهوت کرد چراکه رای مثبت ملت به جمهوری اسلامی نشانگر اوج اسلام‌خواهی بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار