خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین:

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از اهداف راهیان نور است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از اهداف راهیان نور است.
کد خبر: ۸۶۵۳۰۲۵
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
حجت السلام شعبان تقی خانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، به اهداف اردوی های راهیان نور اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور که هر ساله با حضور خوب مردم برگزار می شود، زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهداء است.
وی افزود: خدا را شاکریم که این توفیق حاصل گردید تا هر چند ذره ای از رشادت ها و فداکارهای شهدای مظلوم 8 سال مقدس را برای عاشقان عرصه شهید و شهادت تبیین کنیم.
تقی خانی یادآور شد: شهداء به ما توصیه نموده اند که تداوم راه شهداء با دفاع از حریم ولایت و امامت امکان پذیر است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین گفت: سردار عراقی در زمان اسارت خطاب به شهید ابوترابی تبنگونه گفت که  اگر ما یک لشگر به اندازه ی امام خمینی (ره ) داشتیم، تا مرز اروپا پیش روی می کردیم.
این مسئول با اشاره به بیانات رهبر انقلاب، خاطر نشان کرد: ما از یک هزارم گنج های جنگ  تحمیلی استفاده نکرده ایم. ما نباید بگذاریم این ارزش ها و آرمان های بلند شهدای جنگ تحمیلی مورد غفلت و فراموشی قرار گیرد.
وی از شهدای هشت سال دفاع مقدس به عنوان سرمایه های گرانقدر ملت ایران یاد کرد و ابراز داشت: این شهداء در این  دوران ارزشمندترین سرمایه ی خود را در راه صیانت از ارزش های اسلام و انفلاب فدا کردند و امروز نیز مهمترین وظیفه ی خطیر ما ارج نهادن به این  جایگاه رفیع انان و انتقال ارز شهای آنان به  نسل های آینده است.
تقی خانی افزود: بشکند قلم ها و بریده باد زبان هایی که ننویسد و نگوید که به یاران امام خمینی (ره ) در طول هشت سال دفاع مقدس چه گذشت.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین در پایان خاطر نشان کرد: شهداء بهترین الگو برای جوانان در نظام جمهوری  اسلامی ایران هستند و با توجه به هجمه ی فرهنگی و برپایی جنگ نرم دشمن علیه کشور به خصوص جوانان، داشتن یک الگو ی مناسب جهت پیروی از آن اوجب واجبات است.
3001/ت/20

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار