خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج عنوان کرد: راهیان نور از مصادیق زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء است.
کد خبر: ۸۶۵۳۰۳۱
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
حجت الاسلام ابوالقاسم رحیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به مقام شهیدان اظهار کرد: زیارت شهدای گمنام و تفکر در مظلومیت، ایثار و تقدس آنها انسان را به تعظیم در برابر عظمتشان وا می دارد.
وی خاطر نشان کرد: راهیان نور در واقع نوعی تبلیغ دین و مقدسات است و یکی از مقدس ترین اعتقاد ناب شیعه که شهادت طلبی و فانی در حقانیت است در این سفر به وضوح قابل رویت است.
رحیمی یادآور شد: در این سفر زیارتی باید مانند شهداء معنویت را با بصیرت آمیخت تا محصول زیبایی بنام پذیرش از طرف خداوند به ثمر بنشیند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج گفت: بدون شک راهیان نور از مصادیق زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است که رهبر معظم انقلاب فرمودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.
این مسئول با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در مناطق عملیاتی جنوب کشور، عنوان کرد: در ابتدای سال اگر مقام معظم رهبری در مناطق عملیاتی حضور پیدا می کند پیام بزرگی دارد و آن لزوم تعظیم و بزرگداشت مقام شهدا و بهره گیری از معنویت آنها است.
3001/ت/30

ارسال نظرات
پر بیننده ها