نماينده مردم پارس آباد و بيله سوار در مجلس:

سرمایه‌های کشور را به خاطر تقویت روابط با دیگران به حراج نگذاریم

نماینده مردم شهرستانهاي پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس گفت: نباید سرمایه‌های مادی و معنوی کشورمان را به خاطر تقویت روابط با دیگران به حراج بگذاریم.
کد خبر: ۸۶۵۳۰۳۴
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام حبیب برومند اظهار کرد: اگر به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در باب اقتصاد مقاومتی توجه کنیم، جامع‌ترین و کامل‌ترین شرایط برای اقدام عملی در حل مشکلات و رفع معضلات را شاهد می‌شویم به شرط آن که معقول و منطقی در استفاده از توانمندی‌ها و حرکت‌های منطقی تلاش جدی‌تری را به انجام برسانیم.

وی تصریح کرد: هم دولت و هم مجلس باید راهکارهای عملی را در تحقق شعار سال شناسایی و معرفی کنند و در کنار آن همه پای کار آمده و با دلسوزی تمام در نجات کشور با استفاده از استراتژی اقتصاد مقاومتی همت و تلاش جدی را انجام دهند.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید سرمایه‌های مادی و معنوی کشورمان را به خاطر تقویت روابط با دیگران به حراج بگذاریم و یا بخواهیم برخی مشکلات و نارسایی‌ها را در مسیر توسعه و پیشرفت واقعی‌تر به وجود آوریم در حالی که مبانی اقتصاد مقاومتی گامی عملی برای اجرایی شدن طرح‌ها و برنامه‌های مناسب در رسیدن به استقلال اقتصادی است که قطعاً اهداف و برنامه‌ریزی‌های مناسبی را نیز به همراه دارد.

برومند حرکت چرخه‌های تولیدی و اقتصادی کشور را با تکیه بر سرمایه‌های بومی و داخلی یکی از ضرورت‌ها توصیف کرد و افزود: البته در استان‌های کمتر توسعه یافته‌ای همچون اردبیل باید مشوق‌ها برای این کار برای حضور سرمایه‌گذاران و صاحبان تولید و کارآفرینی فراهم آید تا بیش از گذشته بتوانیم زمینه‌ها و بسترهای لازم توسعه و پیشرفت را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری سال‌هاست که به اقتصاد درون‌زا و مبانی اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و همواره در نگاه به درون اولی‌تر از نگاه به بیرون تاکید کردند که باید در این راستا این اهداف و مبانی بیش از گذشته مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در حرکت رو به جلوی خود بدون تکیه و وابستگی به نظام‌های دیگر به راحتی می‌تواند روی پای خود بایستد و حرکت بالنده‌ای را در این حوزه انجام دهد که ضرورت دارد با بها دادن به سرمایه‌های داخلی خوداتکایی واقعی رقم بخورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار