در پنجمین روز از فصل بهار:

برفروبی مسیرهای راهای فرعی و روستایی در خلخال

علیرغم مساعد بودن وضعیت آب هوایی در شهرستان خلخال ولی در محور های مواصلاتی همچنان تلاش برای برفروبی و تعریض در راه های اصلی و فرعی و روستایی ادامه دارد.
کد خبر: ۸۶۵۳۰۴۲
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، محمد قربانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خلخال در بازدید از راه روستایی مجره و هشجین گفت: علیرغم وضعیت مساعد هوا طی روزهای آینده ولی همچنان در جهت خدمت رسانی به مردم شهرستان و مسافران در ایام تعطیلات نوروزی برفروبی در مسیرهای ارتباطی اصلی ، فرعی و روستایی ادامه دارد.

قربانی گفت: شهرستان خلخال 600 کیلومتر راه روستایی و 160کیلومتر راه فرعی دارد که روستاهای منتهی به استان گیلان بارش برف به نسبت به سایر مناطق شهرستان همچون خورش رستم زیاد بوده است و برای تردد اهالی در ایام نوروز و حجم بالای مسافرت به روستاها از مناطق مختلف کشور مستلزم برفروبی وتلاش راهداران در مسیرهای روستایی و فرعی است.

به گزارش ازناو ، هم اکنون به جز محور پونل که از سمت استان گیلان به دلیل عدم مدیریت و ضعف در بازگشایی از سوی اداره راه شهرسازی رضوانشهر مسدود است کلیه راه های شهرستان خلخال به مرکز کشور و استان اردبیل باز و تردد مردم خلخال به استان گیلان طریق جاده خلخال به اسالم امکان پذیر است.





انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار