به صورت خودجوش و مردمی:

روستای برندق با دستان جوانان این روستا از حیث وجود زباله ها پاکسازی شد

همزمان با ایام نوروز به صورت خودجوش ومردمی به همت جوانان روستای برندق فضای زیست محیطی این روستا از حیث وجود زباله پاکسازی شد.
کد خبر: ۸۶۵۳۰۴۵
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، همزمان با ایام نوروز و حضور مسافران و گردشگران و مهمانان در روستای برندق به عنوان روستای گردشگری در شهرستان خلخال مردم و جوانان و بسیجیان این روستا به صورت خودجوش اقدام به تمیزسازی معابر روستا و باغات و رودخانه ها نمودند.

این اقدام که با شرکت بیش از 300 نفر از اهالی این روستا و برندقی های مقیم سایر مناطق کشور انجام شد روستا به صورت کامل تمیز شد و بستر رودخانه ها و مسیر کوچه باغ ها و باغات نیز از حیث وجو د زباله به صورت کامل پاکسازی شد و اهالی این روستا به کمپین محیط زیست و دوستداران طبیعت پیوستند.

به گزارش ازناو، با اقدام مطلوب دهیاری روستای برندق و خانه بهداشت و خیرین این روستا به صورت رایگان با مشارکت خیرین دستکش و پلاستیک برای جمع آوری زباله ها به صورت رایگان در بین اهالی توزیع و در پایان این همایش خودجوش که منجر به تمیزی بی نظیر این روستا شد مسئولین حاضر از حضور مردم در نگهداشت طبیعت و توجه به محیط زیست قدر دانی کردند.

به گزارش ازناو ، با حضور اهالی روستا روز چهارم فروردین به عنوان رور پاک برندق نامگذاری و از اهالی خواسته شد تا در تمامی ایام سال به فکر تمیزی این روستا باشند.

با تقدیر از آقای صابر معصومی از فرهنگیان شهرستان خلخال که با حضور در روستای برندق از حضور مردم در پاکسازی محیط روستا عکاسی و این تصاویر را برای وب سایت ازناو ارسال نمودند.





انتهای پیام/

ارسال نظرات