خبرهای داغ:
مسئول کانون بسیج مداحان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
مسئول کانون بسیج مداحان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین بیان کرد: مداحان از ظرفیت راهیان نور جهت مدح اهل بیت(ع) و شهداء استفاده کنند.
کد خبر: ۸۶۵۳۰۵۶
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
مجتبی نوروزی مسئول کانون بسیج مداحان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با عرض تهیات خدمت امام زمان (عج) و نایب بر حق ایشان حضرت آیت اله امام خامنه ای (مدظله العالی) اظهار داشت: بنده هرساله به مناطق عملیاتی جنوب کشور در زمان تعطیلات عید نوروز در قالب زائر و یا خادم الشهداء می آیم و هیچ گاه با وجود تکرار این سفر مناطق برای بنده تکراری نمی شود و در هر بار مطلب و یا نکته جدیدی می آموزم.
وی خاطر نشان کرد: جوانان نسل سوم انقلاب و دیگر مردم کشور ما برای تجدید بیعت با شهداء و امام شهداء و لبیک به مقام معظم رهبری باید به این مناطق سفر کنند تا رموز پنهان و آشکار دفاع مقدس را به صورت فیزیکی حس کنند.
نوروزی افزود: این خاک ها بعد از سی و چند سال هنوز هم فرهنگ مقاومت ایثار و شهادت را به انسان منتقل می کند و هر ساله برای من اینگونه بوده که شلمچه همه ساله بوی چادر خاکی حضرت زهرا (س) و طلائیه بوی دستان مبارک حضرت ابولفضل العباس (ع) را می دهد.
 وی گفت: بنده به عنوان مسئول کانون بسیج مداحان شهرستان قزوین از مداحان درخواست دارم تا این فرصت مناسب برای مدح و خواندن روضه برای اهل بیت(ع) از دست ندهند و همواره مانند دیگر عرصه ها در حوزه راهیان نور هم پرشور تر از همیشه حاظر شوند.
مسئول کانون بسیج مداحان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین به کار خطیر خادم شهداء اشاره کرد و عنوان کرد: هر خادم شهدا یک نوع ارتباط ذاتی و قلبی با شهدا بر قرار می کند به بیان ساده تر، شهدا همواره زنده هستند و نزد پروردگار روزی می خورند و همان روزی را بین انسان ها تقسیم می کنند.
وی در خاتمه یادآور شد: شهدایی که در این راه به شهادت رسیدند و خون آنان ریخته شده است به اندازه ای خونشان متبرک بوده است که زائرین بسیاری را به سوی خود جذب کرده است.
3001/ت/20
ارسال نظرات
پر بیننده ها