خبرهای داغ:
یکی از شاعرین استان قزوین گفت: هر لحظه راحت نفس کشیدن خود را مدیون آنها هستم.
کد خبر: ۸۶۵۳۰۷۲
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
اسماعیل سکاک یکی از شاعرین استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: بنده  در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور داشتم و حضور در این مناطق برایم تجدید خاطره با همه دوستان و همرزمانم و همچنین آشنایی فرزندم با مناطق است که بداند این انقلاب چه سختی هایی را متحمل شده است.
وی در در ادامه گفت: همانطور که همه برای تحویل سال نو به کنار عزیزانشان می روند من هم خواستم بگویم در کنار دوستان و همرزمانم هستم دوستانی که هر لحظه راحت نفس کشیدن خود را مدیون آنها هستم.
رزمنده هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امسال تصمیم گرفتم سال جدیدم را متبرک به حضور این شهداء کنم و با در کنار شهداء و در کنار آنها بودن کارهای جدیدی را ارائه دهم.
سکاک بیان کرد: چون که هنرمند مشهود است باید طبق شعری که سروده به قوام کامل برسد و نیاز دارد که به این مناطق عملیاتی سری بزند تا شعرش به پختگی کامل برسد.
وی عنوان کرد: هنرمند اگر به دنبال شعری حماسی است نباید در خانه بماند یا نادیده نباید حرف هایی بزند باید از خانه بیرون بزند تا  همه چیز را درک کند و اینکه طبق سخنان مقام معظم رهبری، اگر موضوع هنر اهمیت داده نشود و بی علاقه باشید زده و بیمار خواهی شد.
3001/ت/30

ارسال نظرات
پر بیننده ها