خبرهای داغ:
رئیس‌جمهور سابق کشورمان با بیان اینکه ما با زبان منطقی، استدلال و احترام با تمام ملت‌ها گفت‌وگو می‌کنیم، گفت: هرگز مقابل زورگویی مستکبران و شیاطین بین‌المللی تسلیم نخواهیم شد.
کد خبر: ۸۶۵۳۰۷۶
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری در بسیج خوزستان ،محمود احمدی‌نژاد ظهر امروز در جمع زائران راهیان‌نور در یادمان شهدای گمنام شلمچه اظهار کرد: این سرزمین وجب به وجبش افتخار و عظمت ملت و محل ظهور مردان و زنانی است که با عبور از زمان و مکان، حقیقت انسانی خود را یافته و راه خود را پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: اگر ایران امروز امنیت، ایستادگی، عزت و همبستگی دارد، مرهون فداکاری‌های این زنان و مردان است و امروز آمده‌ایم که به خاطر بیاوریم چه مظلومیت‌هایی بر سر ملت ایران رفته است.

رئیس‌جمهور سابق کشورمان افزود: ایران غیر از آزادی و استقلال دنبال چیزی دیگری نبود و مستکبران و شیاطین بین‌المللی که شعار حقوق بشر سر می‌دهند با تمام توان به میدان آمدند تا صدای حق‌طلبی ملت ایران را خفه کنند.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: مستکبران و ظالمان عالم تصور می‌کردند 7 میلیارد جمعیت جهان را تحت سیطره و سلطه خود دارند،‌ اما هنگامی که صدا حق‌طلبی ملت ایران را شنیدند و دیدند این ملت در مقابل آنها ایستاده به اوج عصبانیت رسیدند.

وی افزود: به همین خاطر تمام قوانینی که خودشان وضع کرده بودند را زیرپا گذاشتند و هشت سال ایران را مورد تهاجم همه‌جانبه قرار دادند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام متذکر شد: تمام این هجمه‌ها برای این بود که ایران اسلامی شعله‌ای را برافروخت و پرچمی را بلند کرد که این شعله و پرچم، راه آزادی ملت‌ها را نشان می‌داد و شیطان هم قسم‌خورده که نگذارد انسان‌ها به قله برسند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه نباید اجازه دهیم تاریخ فراموش شود، اظهار کرد: متجاوزترین متجاوزان تاریخ، ایران را متهم کردند و هشت سال علیه ایران همه‌جانبه جنگیدند و عده‌ای می‌خواهند این مسئله را به فراموشی بسپارند.

وی تبیین کرد: ما منطق و مکتب داریم و با زبان منطقی و استدلال و احترام با تمام ملت‌ها گفت‌وگو می‌کنیم، اما اگر کسی مسلسل زور را به سمت ایران نشانه برود، هرگز در مقابل زورگویی زورگویان، تسلیم نخواهیم شد.

رئیس‌جمهور سابق کشورمان در پایان سرزمین راهیان‌نور را یک تاریخ خواند و گفت: باید شکرگزار خداوند باشیم که بار دیگر توفیق داد و در این سرزمین که عید ما را پرشکوه، زیبا، پرمعنا و هدفمند کرده، حضور پیدا کنیم و بار دیگر آثار رادمردی‌ها، رشادت‌ها، شهادت‌ها و ایستادگی ملت ایران را ببینیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها