خبرهای داغ:
مسئول اردویی راهيان نور سپاه ناحيه امام حسن مجتبي (ع) قزوین:
مسئول اردویی راهيان نور سپاه ناحيه امام حسن مجتبي (ع) قزوین عنوان کرد: تلاش خود را جهت اجرای خوب و تأثير گذار اردوهای راهیان نور کرده ایم.
کد خبر: ۸۶۵۳۰۸۲
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳
محمود منصور کیایی مسئول اردویی راهيان نور سپاه ناحيه امام حسن مجتبي (ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، به اهمیت اردوهای راهیان نور پرداخت و گفت: راهيان نور يكي از برنامه هاي راهبردي وتاثير گذار سپاه است كه با استفاده از اين امكان و ابزار، جمع زيادی از مردم استان را به مناطق عملياتي جنوب اعزام می شوند.
وی خاطر نشان کرد: از فرصت تعطيلات عيد نوروز جهت اجرای برنامه بسيار مفرح، شاد و تاثير گذار توام با معنويت و زنده كردن خاطرات هشت سال دفاع مقدس، استفاده كرديم و افزایش سطح کیفی اردوها و جذب جوانان به اردوها از اولویت‌های مسئولان است و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.
منصورکیایی افزود: سپاه ناحیه قزوین شانزده دستگاه اتوبوس در نظر گرفته است كه در قالب حوزهاي مقاومت بسیج برادران و خواهران می باشد و اين كاروان ها به صورت جدول بندي طي چند دوره سازماندهي شده است.
مسئول اردویی راهيان نور سپاه ناحيه امام حسن مجتبي (ع) قزوین افزود: سعي كرديم كه بهترين نيروهاي سپاه و بهترين اتوبوس ها و راننده ها از ناوگان مسافربري جهت رفاه حال زائرين را بکارگیری کنیم و تمام تلاش خود را كرديم كه يك اردوي خوب وتاثير گذار داشته باشيم.
وی در خاتمه گفت: زائرین از مناطق شلمچه، اروند کنار، طلائیه، پاسگاه زید، هویزه، بازدید و زیارت خواهند کرد و اینکه زائرین با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور بار دیگر با شهداء و آرمان‌های بلند آنان در دفاع از مرزهای این کشور تجدید پیمان می‌کنند و با شهداء عهد خواهند بست.
3001/ت/20

ارسال نظرات
پر بیننده ها