خبرهای داغ:
امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: مردم باید همراه با مسئولان برای تحقق اهداف شعار اقتصاد مقاومتی و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش کنند.
کد خبر: ۸۶۵۳۰۸۳
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشراف کامل به مسائل کشور امسال را سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری کردند که همه باید برای رسیدن به افق ترسیم شده از دید ایشان برای استقلال بیش از پیش کشورمان تلاش کنیم.
وی احیای تولید داخلی را راهکار رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی بیان کرد و اظهار داشت: توجه به تولید داخلی و ایجاد اشتغالزایی می تواند کشور را از وابستگی خارج کند.
وی اظهار کرد: مقابله با قاچاق کالا و فساد نیز در راستای رسیدن به منویات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی بسیار مهم و اثرگذار است.
امام جمعه موقت قصرشیرین در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: راه مقابله با ترفند ها و توطئه های دشمنان حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام شامحمدی ادامه داد: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی درصدد نابودی اعتقادات دینی ما بود اما امت اسلامی با تکیه بر ارزش های دینی تاکنون توطئه های شوم آنان را نقش برآب کرده است.
وی با تسلیت سالروز شهادت جمعی از طلاب بدست رژیم پهلوی در مدرسه فیضه قم در دوم فروردین ماه سال 40 گفت: روشنگری های امام راحل و تبعیت محض مردم از ولایت مطلقه؛ انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و اکنون نیز مردم برای اعتلای نطام اسلامی گوش به فرمان رهبری هستند.
ارسال نظرات