خبرهای داغ:
دکتر مقتدایی گفت: توسعه خوزستان با توجه به حضور پرشمار زائران راهیان نور در دستور کار دولت قرار دارد.
کد خبر: ۸۶۵۳۰۹۳
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷
به گزارش خبر گزاری بسیج در خوزستان و به نقل از ایسنا، دکتر مقتدایی استاندار خوزستان در بازدید از جهاد رسانه‌ای شهید رهبر مستقر در قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب کشور در معراج شهدای اهواز در سخنانی با اشاره به اهمیت پاسداری از میراث معنوی و معرفی هرچه بیشتر آن‌ها، گفت: دفاع‌مقدس میراثی بزرگ برای ملت ایران است و می‌توان گفت نقطه اشتراک همه جریانات سیاسی است.آزادگی،عشق به شهادت و حق‌طلبی از ویژگی‌های بارز رزمندگان و شهدای ماست و باید در جهت ترویج این فرهنگ تلاش کنیم. انتشار وصیتنامه‌های شهدا و سیره آن‌ها بسیار تاثیرگذار است و برای تاثیرگرفتن مردم باید به آن توجه داشت.

استاندار خوزستان با تاکید بر حفظ اصالت در عین توجه به ذائقه نسل جدید، گفت: اصل فرهنگ و اندیشه والای دفاع مقدس باید حفظ شود و همزمان در جهت معرفی با شیوه‌های جدید به نسل جوان اقدام کرد.

وی اظهار کرد: در راهیان نور خصوصا حوزه دانش‌آموزی توجه به سلایق و استفاده از ابزار جدید برای معرفی باید لحاظ شود.

مقتدایی با اشاره به لزوم توجه به توسعه گردشگری در کشور، گفت: گردشگری دفاع‌مقدس چندین سال است که در کشور رواج یافته و خوشبختانه در خوزستان نیز زمینه توسعه را ایجاد کرده است و حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب کشور باعث دلگرمی خانواده‌های شهدا و ایثارگران می‌شود.

رئیس شورای اداری خوزستان بیان کرد: جنگ در خوزستان معنای دیگری داشت و در مناطق مختلف خانواده‌ها با هم در مقابل زورگویان رژیم بعث ایستادگی کردند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه حضور راهیان نور روزنه امیدی برای کمک به توسعه استان است، گفت: دولت یازدهم اهتمام ویژه‌ای برای آبادانی هرچه بیشتر خوزستان داشته و امیدواریم در خدمتگذاری به مردم لایق این استان، موفق باشیم.

وی در پایان با اشاره به ضعف برخی زیرساخت‌ها از جمله حوزه راه در خوزستان،گفت: خوزستان پایتخت ایثار و مقاومت ایران است و نیاز است بهترین امکانات و راه‌ها در این استان در دسترس مردم قرار گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها