خبرهای داغ:
مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون ۷5 هزار نفر از یادمان ها و مناطق عملیاتی استان بازدید کرده اند.
کد خبر: ۸۶۵۳۰۹۴
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳

سرهنگ علی یوسفی راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه اظهار داشت: شرایط برای پذیرایی و اسکان کاروان های راهیان نور در استان کرمانشاه فراهم شده و هم اکنون میزبانی از این زائران را بر عهده داریم.

وی ظرفیت اسکان اردوگاه های راهیان نور در استان را ۵ هزار نفر طی شبانه روز اعلام کرد و گفت: درحال حاضر اسکان مسافران در ۷ اردوگاه در شهرستان های کرمانشاه، سرپلذهاب و قصرشیرین با تجهیزات لازم صورت می گیرد.

یوسفی راد یادآور شد: علاوه بر این اردوگاه ها، مکان های اسکان موقت نیز برای خدمت رسانی بیشتر به مسافران طی ایام نوروز در نظر گرفته و آماده شده است.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به افزایش حضور مردم در یادمان ها و مناطق عملیاتی طی سالیان گذشته، خاطر نشان کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون نزدیک به ۷۰ هزار نفر از این مناطق در استان کرمانشاه بازدید کرده اند.

یوسفی راد با بیان اینکه بیشترین بازدیدها از یادمان «مرصاد» صورت گرفته است، گفت: یادمان شهدای گیلانغرب، پاوه، بازی دراز، شهید شیرودی و پادگان ابوذر از دیگر نقاط پربازدید بوده اند.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان ها به صورت خانوادگی تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد، یادآور شد: طی نوروز گذشته ۱۵۰ هزار نفر از مناطق عملیاتی و یادمان های استان کرمانشاه بازدید کردند که پیش بینی می شود این آمار امسال افزایش پیدا کند.

ارسال نظرات