خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه سرپل ذهاب با تشریح فعالیتهای گروه جهادی یونس گفت: اردوهای جهادی فرصتی مغتنم برای رفع چهره محرومیت از روستاهای دورافتاده و مرزی کشوراست.
کد خبر: ۸۶۵۳۱۰۱
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵
سعید کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب اظهار داشت: اردوهای جهادی یکی از فعالیتهای مهم بسیج در راستای محرومیت زدایی در مناطق دورافتاده و روستاهای مرزی است.

 

وی افزود: جمعی از طلاب و دانشجویان بسیجی در ایام مختلف سال با سفر به شهرستانهای مرزی کشور به ارائه خدمات مختلف در حوزه های عمرانی و کشاورزی به مردم روستاهای محروم می پردازند.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه سرپل ذهاب با اشاره به حضور گروه جهادی یونس در شهرستان گفت: این گروه جهادی متشکل از 50 مهندس در رشته های کشاورزی و عمران است که در ایام نوروز به شهرستان سرپل ذهاب سفر کرده و به مدت 10 روز در مناطق مختلف شهرستان به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

 

وی با بیان اینکه گروه جهادی یونس از سپاه محمد رسول الله(ص)استان تهران اعزام شده اند، افزود: جمعی از دانشجویان و طلاب در این گروه حضور دارند و تا دهم فروردین در شهرستان حضور خواهند داشت.

 

وی تصریح کرد: گروه جهادی یونس به چند قسمت تقسیم شده و هر گروه در منطقه ای تعیین شده مشغول انجام فعالیتهای عمرانی هستند

 

کریمی اظهارداشت: احداث کانال آبرسانی در روستای پل ماهیت، ساخت خانه عالم مسجدالزهرا(س)، مدرسه سازی در روستای دشت ذهاب و میزونیمکت سازی در اردوگاه آموزش و پرورش بخشهایی است که گروه جهادی یونس درحال انجام فعالیت درآنها می باشد.

 

ارسال نظرات