مسئول سازمان راهیان نور سپاه قدس گیلان گفت: تاکنون 7هزار و931 زائر گیلانی در اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز اسکان داده شده اند.
کد خبر: ۸۶۵۳۱۱۹
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۴

اصغر زادرستم در گفتگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج گیلان به اهواز، با بیان اینکه اردوهای راهیان نور جنوب کشور از 10 اسفندماه آغاز شده است، اظهار کرد: جمعیت گسترده زائران از 23 اسفند ماه به این اردوها آمده اند.

وی با بیان اینکه روزانه به صورت میانگین از 390تا1100زائر را پذیرش می کنیم، افزود: تاکنون 7هزار و  931زائر گیلانی در اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز اسکان داده شده اند.

مسئول سازمان راهیان نور سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اردوگاه شهید حبیب الهی از دو بخش مجزای خواهران و بردران تشکیل شده که زائران در  آن اسکان دارند، گفت: تاکنون 99نفر در قالب 28 خانوار از گیلان در این اردوگاه اسکان داشته اند.

زادرستم با بیان اینکه 10 خانوار گیلانی در دیگر مناطق عملیاتی این استان در ستاد اسکان راهیان نور اسکان داده شده اند، تصریح کرد: به دلیل تعاملی که بین اردوگاه های استان است، 8 خانواده در قالب 30 نفر از استان های دبگر در اردگاه گیلانیان اسکان یافته اند.

وی با بیان اینکه در قسمت خواهران 10 خادم کارها و امورات مربوط به خواهران را انجام می دهند،خاطرنشان کرد:  7 خادم برادر و 10 نیروی وظیفه کارها و پشتیبانی زائران برادر را انجام می دهند.

مسئول سازمان راهیان نور سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: کاروان ها از یادمان های شهدای شلمچه، اروندرود، گلزارشهدای آبادان، نهر علقمه، پاسگاه زید، فکه، فتح المبین، دهلاویه، معراج الشهدا و .... بازدید به عمل می آورند.

ارسال نظرات