امام جمعه یزد:

مسئولان نظام نسبت به عدم واردات بی‌رویه چاره‌اندیشی کنند/ همه مردم باید به دنبال تحقق «اقتصاد مقاومتی» باشند

آیت الله ناصری با بیان اینکه نفوذ دشمن حتی اقتصاد و صنعت ما را نیز هدف قرار داده و دنبال ریشه‌کنی فعالیت تولیدی در کشور است عنوان کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید داخلی است که همه مردم باید آن را دنبال کنند و تحقق بخشند.
کد خبر: ۸۶۵۳۱۲۵
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۴

به گزارشخبرگزاری بسیج از یزد: "آیت الله محمدرضا ناصری" در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با بیان اینکه شناخت راه خدا از جمله مهمترین رسالتهای مسلمانان در راستای رسیدن به تعالی بشر در دنیا است، اظهار داشت: تبعیت از ولایت فقیه تنها رسیدن به اهداف جامعه اسلامی در عصر امروز است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به سالروز 10 فروردین و انقلاب مردم یزد، گفت: استان و مردم یزد به دلیل تعهد به نظام و ولایت فقیه نقش مهمی در پیروزی اهداف انقلاب اسلامی در گذشته و تحقق اهداف نظام اسلامی ایران در کشور ایفا کردند.

امام جمعه یزد ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی را از جمله راهکارهای ضروری حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: مسئولان بیش از پیش نسبت به استفاده از ظرفیت های بومی در عرصه‌های مختلف اقدام کنند.

ناصری مدیریت پولهای بدست آمده، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، جلوگیری از واردات بی رویه و توجه ویژه به صنایع کوچک و متوسط از دیگر رسالت های ضروری مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی ایران در عصر امروز است.

وی با اشاره به اهمیت 12 فروردین سالروز تثبیت حاکمیت قرآن بر نظام اسلامی ایران با رأی مردم خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور 98 درصدی مانور حمایت از ارزش های دینی و اخلاقی انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد اجرای احکام اسلامی در هر شرایطی را ضروری دانست و بیان کرد: حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی، در حقیقت حفظ هویت اسلامی نظام و انقلاب بین اقشار مختلف جامعه است.

امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت بیداری اسلامی در عصر امروز تصریح کرد: تبلیغات منفی علیه ارزش های اسلامی، اعمال تحریم های سخت واجرای توطئه نفوذ، از جمله مهمترین توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه ارزش های نظام اسلامی ایران است.

ناصری تعامل بیشتر با منتقدان داخلی، راه‌اندازی چرخه‌های تولید بومی، حمایت از ظرفیت های فرهنگی، اقتصادی و علمی داخلی و همبستگی را از دیگر رسالت های ضروری مسئولان و دست‌اندرکاران در نظام اسلامی ایران دانست.

آیت‌الله محمدرضا ناصری افزود: پس از هزار و چندصد سال غربت اسلام در جوامع، به لطف خداوند با شرکت بیش از 98 درصد مردم در یک همه‌پرسی، اسلام در جامعه ایران از غربت در آمد و مردم حاکمیت اسلام و حکومت اسلامی را انتخاب کردند.

امام جمعه یزد افزود: ملت ایران طی سال‌های گذشته و برنامه‌هایی که داشتند و پیش از آن نیز با رهبری امام راحل راه را برای حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) باز کرده و این کشور روزنه‌ای شد برای تحقق عدل الهی و حکومت الهی در روی زمین.

وی با بیان اینکه تاکید در حکومت جمهوری اسلامی بر هر دو جنبه جمهوریت و اسلامیت است اظهار داشت: جمهوری بودن نظام به واسطه حضور مردم و اسلامی بودن آن هم به واسطه تکیه بر قوانین و احکام الهی است و ما نیز این دو را باهم انتخاب کرده و ادامه خواهیم داد.

خطیب جمعه شهر یزد افزود: مردم ما حاکمیت طاغوت را برداشته و قوانین طاغوتی را هم نفی کردند و پایه و اساس حکومت در جمهوری اسلامی را احکام الهی و کتاب آسمانی قرار دادند که هیچ قدرتی یارای مبارزه با آن را ندارد.

ارسال نظرات