همزمان با تعطیلات نوروز و در راستای تجدید بیعت با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی، بیش از 100 بسیجی شهرستان کیار به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۵۳۱۴۷
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار در حاشیه این مراسم گفت: اهمیت و هدف برگزاری این اردوها زنده نگهداشتن یاد شهداو تجدید میثاق با این عزیزان و امام شهداست و ما وقتی به اهمیت این موضوع پی می بریم که خود حضرت آقا شخصاً در راهیان نور حضور می یابند و حتی در سخنان ایشان نیز که در برنامه های مختلف انجام می دهند نیز به این موضوع اشاره می کنند که زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

سرگرد پاسدار حسن بهرامی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آمادگی دفاعی برای مقابله با جنگ نرم دشمن از اهداف اصلی اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع ‌مقدس است.

بهرامی خاطر نشان شد: در ایام نوروز 67نفر از بسیجیان به صورت خانوادگی و46 نفراز بسیجیان برادر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

لازم بذکر است بسیجیان اعزامی به این اردو از برخی از مناطق عملیاتی نظیر: شلمچه، طلائیه، یادمان شهدای هویزه، یادمان شهید چمران در دهلاویه، یادمان شهدای اروندکنار و سایر مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد.

ارسال نظرات