امام جمعه موقت ریگان:

استاندار دولت تدبیر و امید برای ریزگردها چاره ای بیندیشد

امام جمعه موقت ریگان با اشاره به اینکه یکی از معضلاتی که مردم ریگان با آن دست و پنجه نرم می کنند معضل ریزگردها است،افزود:متاسفانه ریزگردها زندگی کردن را برای مردم ریگان سخت کرده است،ما از استاندار دولت تدبیر و امید میخوا ...
کد خبر: ۸۶۵۳۱۵۲
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، حجت‌الاسلام غلامرضا ابراهیم آبادی در خطبه‌های نخستین نماز جمعه سال ۹۵ ریگان اظهار داشت: آغاز و پایان سال ۹۵ مزین به ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) است،امیدواریم که ان‏شاء الله سال ۹۵ به برکت حضرت زهرا (س) سال مبارکی باشد، برای ملت ایران و از معنویات آن بزرگوار و از زندگی آن بزرگوار درس بگیریم.
وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۵ به عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» توسط رهبر معظم انقلاب بیان داشت: راه حل صحیح برای بر طرف کردن مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان جوانان سلحشور و غیور ایرانی است.
امام جمعه موقت ریگان با بیان اینکه امریکا با اصل نظام اسلامی مشکل دارد،افزود: امروز متاسفانه افرادی به جای دفاع از منافع ملی توجیه کننده بد عهدی های امریکا‬‎ هستند.
ابراهیم آبادی عنوان کرد:برجام برای یک عده ای جنبه آبرو پیدا کرده است و با هر قیمتی در صدد به سر انجام رساندن آن هستند،حتی آن قیمت اگر از بین رفتن منافع ملی و عزت کشور باشد.
وی با بیان اینکه امروزه یکی از گذرگاه های نفوذ  و سلطه امریکا برای جمهوری اسلامی بحث اقتصاد می باشد،ابراز کرد:اگر می خواهیم این راه را ببندیم و جلوی نفوذ امریکا را بگیریم،یک مدل دارد و آن هم اقتصاد مقاومتی است.
امام جمعه موقت ریگان تصریح کرد:اقتصاد مقاومتی فقط مختص دولت نیست بلکه مردم هم باید تلاش کنند.
ابراهیم آبادی با اشاره به اینکه یکی از معضلاتی که مردم ریگان با آن دست و پنجه نرم می کنند معضل ریزگردها است،افزود:متاسفانه ریزگردها زندگی کردن را برای مردم ریگان سخت کرده است،ما از استاندار دولت تدبیر و امید میخواهیم هر چه سریعتر چاره ای بیندیشند،تا کی باید مردم ریگان با این معضل دست به گریبان باشند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات