مدیر راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از تجهیز راهدارخانه ها و اقدامات ایمنی برای استقبال از دور دوم سفرهای نوروزی در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۳۱۵۹
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ قاسم قاسمی اظهار کرد: برای استقبال از مسافران نوروزی، اقدامات لازم در تمامی محورهای مواصلاتی استان به ویژه محور بروجن ـ لردگان ـ خوزستان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: خط‌کشی راهها، تعمیر و نوسازی گاردریل‌ها و علائم و مرمت رویه راه‌ها و ساماندهی ورودی و خروجی شهرها از جمله این اقدامات محسوب میشود.

قاسمی از تجهیز 37 راهدارخانه به فضای نمازخانه‌ها در استان برای ایام نوروز خبر داد و گفت: راهداران استان تا پایان تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری لکه‌گیری و مرمت جاده‌های استان را نیاز ضروری برای ایام نوروز دانست و خاطرنشان کرد: همچنین برای آسایش مسافران شماره تلفن های 141 و 0383334388 به طور شبانه‌روز آماده پاسخگویی در رابطه با وضعیت راه‌های استان است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مسافرانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان را دارند با رعایت نکات ایمنی لحظات خوشی را برای خود و خانواده خود ثبت کنند.

ارسال نظرات