نامناسب بودن نمازخانه بوستان های گردشگر پذیر چهارمحال و بختیاری

مسافران نوروزی در گفتگو با خبرنگار صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری از وضعیت نامناسب نمازخانه بوستان های گردشگر پذیر گلایه کردند.
کد خبر: ۸۶۵۳۱۸۲
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ گزارشگر صدا و سیمای استان در مراجعه به بوستان های گردشگر پذیر استان با مسافران نوروزی گفتگو کرده بود که اغلب آنها از وضعیت نمازخانه های این نقاط گلایه داشتند.

مسافران نوروزی می گفتند: نمازخانه باید به جهت شاخصه‌های معنوی‌ از پاکیزگی، جذابیت و زیبایی خاصی برای نمازگزار برخوردار باشد، اما این مکانها تداعی‌گر یک ذهنیت نامناسب از این فضای معنوی است.

اکثر مسافران در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفتند: نمازخانه ها، به لیل نداشتن سقف و با نزولات جوی، باران به داخل آنها ریخته و مرطوب می شود و نمی توان در این مکانها نماز خواند .

مسافران اظهار داشتند: در برخی از بوستانها هم در نمازخانه ها قفل است .

پارک بان یکی از بوستان ها هم گفت: نمازخانه پارک به دلیل اینکه سقف ندارد باران روی مهرها می ریزد و مهرها از بین می رود و فرشها هم مرطوب می شود که به همین دلیل در نمازخانه مهر و فرش نمی توان گذاشت .

چهارمحال و بختیاری افزون بر 300 تفرجگاه و بوستان دارد که داشتن نمازخانه های در خور شان در این مکانها برنامه ریزی مسئولان را می طلبد.

ارسال نظرات