خبرهای داغ:

تفکر بسیجی با برگزاری اردوهای راهیان نور احیاء می شود

مدیر کاروان راهیان نور شهرستان درمیان: راهیان نور حرکت بزرگی است که همه ساله با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان با روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت و حماسه هشت سال دفاع مقدس در سراسر کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۵۳۱۸۴
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
مدیر کاروان راهیان نور شهرستان درمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: راهیان نور حرکت بزرگی است که همه ساله با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان با روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت و حماسه هشت سال دفاع مقدس در سراسر کشور برگزار می شود.

وی اظهارداشت: تفکر بسیجی با برگزاری اردوهای راهیان نور احیاء می شود، ادامه داد: مهمترین هدف اعزام کاروان های راهیان نور آشنایی بازدیدکنندگان با فرهنگ ایثار و شهادت است.

سروان دلاکه افزود: این حرکت فرهنگی توانسته است دستاوردهای خوبی برای کشور داشته باشد و زائران جوانی که به این مناطق اعزام می شوند روحیه گرفته و در نگرش و رفتار آنها تغییر ایجاد شده و با بخشی از دستاوردهای دفاع مقدس آشنا می شوند.

وی خاطرنشان کرد: بازدید از مناطق عملیاتی همواره مورد استقبال خیل عظیمی از دوست داران فرهنگ ایثار و شهادت بود و امسال تاکنون چندین کاروان از یادمان های دفاع مقدس در مناطق مختلف عملیاتی جبهه های جنوب کشور بازدید کرده اند.

مدیر کاروان راهیان نور شهرستان درمیان یادمان های شهدای شلمچه ،فکه ،دوکوهه ،اروند و... را مقصد کاروان های راهیان نور شهرستان درمیان اعلام کرد.

وی از حضور راویان دفاع مقدس، تصریح کرد: اعزام بسیجیان به مناطق عملیاتی می تواند مانند یک کلاس درس برای جوانان و نوجوانان ما مفید باشد و به بینش آنها در خصوص دستاوردهای جنگ هم کمک کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار