پاسخگویی به مسائل شرعی در بقاع متبركه چهارمحال و بختیاری

مدیر كل اوقاف چهارمحال وبختیاری از ارائه روزانه ١٠٠ نَفَر ساعت مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی در بقاع متبركه چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۳۱۹۰
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام مرتضی عزیزی با بیان این که در ایام تعطیلات نوروز در آستان مقدس بقاع متبركه اقدام به ارائه خدمات مشاوره دینی به زائران و مجاوران به صورت رایگان ارائه می گردد، گفت: مشاوره با محوریت دین موجب استحکام بنیان خانواده و جامعه می شود.

وی تصریح کرد: در این راستا بیست پایگاه پاسخگویی شرعی با حضور ٢5 کارشناس دینی در صحن امامزادگان وبقاع متبركه راه اندازی شده که در نوبت های صبح و عصر به زائران خدمات مشاوره ای ارائه می دهد.

وی با اشاره به استقبال گسترده زائران و مجاوران امامزادگان حلیمه و حكیمه خاتون (سلام الله علیها) از برنامه پاسخگویی حرم مطهر، اظهار کرد: این برنامه ها طی سال در طرح های سازمان اوقاف برقرار است که در ایام نوروز با توجه به گستردگی حضور زائران به صورت جدی تر و گسترده تر برگزار می شود.

حجت الاسلام عزیزی یادآورشد: روزانه ٢٥ استاد در ٢٠ امامزاده و بقعه متبركه استان مشاوره ارائه می دهند كه بیش از ١٠٠نفر ساعت به پاسخگویی شرعی و اعتقادی و تصحیح قرائت نماز و مشاوره مشغول هستند و به سؤالات و نیازهای معارفی زائران محترم پاسخگو هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار