همزمان با فرا رسیدن سال جدید و در آستانه میلاد حضرت زهرا(سلام الله علیها) پانزدهمین یادواره شهدای روستای حاجی آباد زرین شهرستان اردکان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۵۳۲۱۳
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ در این مراسم، امیر سرتیپ حاج احمد اسدی رئیس سابق سازمان حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء به بیان چگونگی وقوع جنگ تحمیلی عراق علیه جمهوری اسلامی ایران و شرایط کشور در آن دوران پرداخت.

وی با تجلیل از ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گفت: اگر شهداء ، ایثارگران، بسیجیان و آحاد ملت ایران در مقابل تجاوز رژیم عراق ایستادگی نمی کردند الان خبری از این کشور نبود.

این مراسم با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج اردکان، نیروهای نظامی و انتظامی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، مشاور فرماندار در امور ایثارگران، مسئول گنجینه ایثار و شهادت شهرستان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج 4 انصارالله، خانواده معظم شهداء و ایثارگران، جمعی از همرزمان شهداء، جانبازان و اقشار مختلف مردم در محل مسجد جامع روستای حاجی آباد زرین اردکان برگزار شد.

مداحی و قرائت شعر توسط یکی از جوانان شاعر روستا از دیگر برنامه های این یادواره بود.

لازم به ذکر است که روستای قرآنی حاجی آباد زرین در فاصله 135 کیلومتری شمال شهرستان اردکان واقع شده است که در زمان دوران دفاع مقدس 10 شهید گلگون کفن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است و هم اکنون با همت والای جوانان خود در زمینه تربیت و پرورش حافظان قرآن کریم فعالیت های چشمگیری دارد.


ارسال نظرات