وقوع نخستین قتل پایتخت در سال جدید
زمانیکه همسرم مشغول صحبت کردن با تلفن همراهش بود به وی مشکوک شدم و با چاقویی که قصد داشتم هندوانه را ببرم، گلوی همسرم را بریدم و بعد از قتل نیز از آنجا گریختم...
کد خبر: ۸۶۵۳۲۴۴
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، حدود ساعت 14 روز گذشته خبر قتل زن جوانی در خیابان پیروزی از سوی مأموران کلانتری 121 سلیمانیه به بازپرس کشیک قتل اعلام شد.

با حضور قاضی ایلخانی؛ بازپرس ویژه‌ قتل پایتخت در محل وقوع قتل و بررسی‌های اولیه مشخص شد گلوی زن 29 ساله با چاقویی توسط همسرش بریده شده و همسر مقتول از محل جنایت گریخته است. ساعتی بعد با اقدامات ویژه پلیسی، شوهر زن جوان در اطراف محل جنایت شناسایی و دستگیر شد و در همان ابتدای بازجویی به قتل همسرش اعتراف کرد و درباره انگیزه خود از این جنایت به مأموران گفت: مدت زمانیست که همسرم ناهید را عقد کرده‌ام و امروز وی در منزلم بود. زمانیکه ناهید مشغول صحبت کردن با تلفن همراهش بود به وی مشکوک شدم و با چاقویی که قصد داشتم هندوانه را ببرم، گلوی همسرم را بریدم و بعد از قتل نیز از آنجا گریختم.

با اعتراف مرد 29 ساله به قتل همسرش، وی به دستور بازپرس جنایی تهران دستگیر شد و برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره پلیس آگاهی قرار گرفت.

ارسال نظرات