خبرهای داغ:
راوی سیره شهدا : احساس مس کنم انسجام بین گروههای فرهنگی و مسئولین وجود ندارد.
کد خبر: ۸۶۵۳۲۴۵
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ حجت الاسلام مهدی فاطمی منش از راویان برجسته استان گلستان که در بحث سیره شهدا فعالیت زیادی دارد در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد : این حرکت عظیم (راهیان نور )برای احیای ارزشهای ایثار و شهادت و معرفی شهداست و برای بیان ارتباط شهدا با شهدای کربلاست واین مسئله اگر در زندگی ما نهادینه شود مسلما تأثیر خودش را خواهد گذاشت .

وی درادامه افزود : جنبه اهمیت دیگر راهیان نورسبک زندگی اسلامی و شهدایی است و مقابله با تهاجم فرهنگی و هم نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می باشد و شما تصور کنید ایثار و از خودگذشتگی اگر در جامعه ای نهادینه شود یعنی همه برای دیگران از خودشان بگذرند جامعه می شود همان مدینه فاضله .

فاطمی منش همچنین گفت :هر کسی به خاطر خدا برای دیگران ازآن چیزی که دارد بگذرد همان کاری که شهدا کردند را انجام داده و شهدا جان خود را که بهترین سرمایه زندگی آنهاست دادند و ما باید با تاسی از آنها وقت بگذاریم برای دیگران یا مثلا بیایم از سرمایه هایی که داریم برای دیگران برای رضای خدا بگذریم وانشا الله این فرهنگ در جامعه فراگیر شود و زمینه سازی ظهور حضرت حجت (عج) مهیا شود.

این راوی دفاع مقدس در ادامه خاطر نشان کرد : احساس می کنم که مدیریت فرهنگی در کشورضعیفه است و باید در هر استانی اتاق فکر تشکیل شود و همه گروهای فرهنگی در یک راستا کار بکنند و نقشه جامع داشته باشیم برای کار فرهنگی یا همان جبهه سازی که حضرت آقا فرمودند یعنی بیایم همه با هم متعهد شویم و هر قسمت از کار را به یکی بسپاریم .

حجت الاسلام فاطمنی منش در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به حرکت بزرگ راهیان نور اذعان کرد : درعملیات بزرگ راهیان نور جای مسئولین فرهنگی کشور خالی است آنها می توانستند گروهای فرهنگی اعم از تئاتر ، موسیقی و ... را برای کمک به فرهنگ راهیان نور و بهتر برگزار شدن این فرهنگ به اینجا بیاورند و ارئه بدهند . بنده در شلمچه گروه تئاتری را دیدم که صحنه های جنگ را به تصویر کشیده بودند و این برای مردم بسیار جالب بود . بنده احساس مس کنم انسجام بین گروههای فرهنگی و مسئولین وجود ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها