خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) گفت: اردوهای راهیان نور در واقع مکانی برای کسب معرفت و بصیرت نسبت به آرمان ها و ارزش های انقلاب و تلاش در جهت انقلابی ماندن است.
کد خبر: ۸۶۵۳۲۶۳
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
محمد علی مختاران صبح امروز در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور حوزه بسیج شهید باهنر قم به مناطق علمیاتی جنوب به خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: حضور در مناطق عملیاتی و یادمان های شهدا، علاوه بر معنویت، درس مقاومت و استکبارستیزی به زائران می دهد.

وی افزود: حفظ روحیه انقلابی توام با بصیرت و معنویت، لازمه خصلت امروز جوانان و آحاد ملت در برابر دسیسه های سخت و نرم دشمنان است و این امر مهم، با سفر به مناطق عملیاتی و رزمگاه شهدا و رزمندگان اسلام به خوبی محقق می شود.

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) ادامه داد: ثبت نام و حضور در اردوهای راهیان نور قبل از هر چیز عنایت پروردگار منان و به واسطه دعوت ارواح طیبه شهداست.

وی تاکید کرد: شهدا واسطه اتصال ما به اهل بیت(ع) و تقرب به خدای متعال هستند و از این رو، زائران اردوهای راهیان نور بایستی رهاورد خوبی از این سفر زیارتی و انس با شهدا به ارمغان بیاورند.

لازم به ذکر است چهار دستگاه اتوبوس از زائران خانوادگی راهیان نور حوزه شهید باهنر، صبح امروز جمعه ششم فروردین از محل مسجد شهداء زاویه قم به سمت مناطق جنوب حرکت کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها