خبرهای داغ:
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

اجرای اقتصاد مقاومتی نیازمند همکاری همگانی دولت و ملت است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی نیازمند همکاری همگانی دولت و ملت است و در این عرصه هم نباید از نقش حوزه و طلاب غفلت شود.
کد خبر: ۸۶۵۳۲۶۸
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله محسن فقیهی به شعار سال رهبر انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی، اقدام عملی اشاره کرد و گفت: ایشان به مسئله مهمی در جامعه اشاره کرده و تاکید بر اقدام عملی اقتصاد کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ریشه همه مشکلات از مسئله اقتصادی سرچشمه می‌گیرد، بیان کرد: فسادهایی که در جامعه وجود دارد به نوعی با اقتصاد ارتباط دارد.

وی افزود: زمانی که در کشور شغل برای جوان نباشد، جوان بیکار به طور طبیعی به سمت فساد و اعتیاد می‌رود و چون راه‌های کسب حلال وجود ندارد برای برطرف کردن مشکل خود، آلوده به راه‌های کسب نامشروع می‌شود.

استاد حوزه گفت: فقر و فساد در نبود اشتغال به وجود می‌آید و اشتغال زمانی درست می‌شود که اقتصاد در کشور به شکل صحیح به اجرا در بیاید تا از رهگذر اقتصاد صحیح، تولید و کارخانه‌ها فعالیت خود را آغاز کنند و این شرایط موجب از بین رفتن فقر و بیکاری شود.

فقیهی اظهار کرد: اجرای اقتصاد مقاومتی نیازمند همکاری همگانی دولت و ملت است و در این عرصه هم نباید از نقش حوزه و طلاب غفلت شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار