من دلم را اینجا گذاشته ام و هر چند وقت یکبار می آیم که به آن سری بزنم چراکه اگر اینجا نیام گویا در وانفسای شهر گم می شوم.
کد خبر: ۸۶۵۳۲۷۴
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ هرساله همزمان با فرارسیدن تعطیلات نوروزی خانواده های بسیاری از اقصی نقاط کشور مهمان شهدا در مناطق عملیاتی جنوب کشور هستند و شهدا نیز به خوبی از آن ها میزبانی می کنند، شهدایی که جان خود را کف دست گرفتند و جنگیدند تا امروز با آرامش و امنیت در ایران زندگی کنیم.

از این رو خبرنگار اعزامی بسیج به مناطق عملیاتی جنوب کشور با زائرین به گفت و گو نشست.

رسول پیری یکی از زائرین لرستانی هدف از آمدن به مناطق عملیاتی جنوب کشور را آشنایی با هدف شهدا و درس گرفتن از آن ها عنوان کرد و گفت: همیشه به دنبال پاسخ سوالی بودم که در ذهنم بود و آن این بود که بدانم چرا جوانان ان دوران با توجه به قرار گرفتن در اوج تحصیل و ازدواج، پا روی خواسته های خود گذاشتند .

راهیان نور فرصتی برای رهایی از وانفسای شهر/ دلی که هرساله پیش شهدا جا گذاشته می شود



وی جلوگیری از به انحراف کشیده شدن جوانان به سمت شبکه های ماهواره ای و مجازی را وظیفه ای مهم دانست و گفت: وقتی در این مکان قرار می گیرم تصور می کنم در قطعه ای از بهشت هستم .

این زائر گفت: اگر امروز هم لازم باشه برای دفاع از کشورم به سوریه می روم و برای حفظ نظام و ناموس این مملکت با دشمن می جنگم .

پس از خداحافظی از این زائر و آرزوی سالی سرشار از سلامتی و خوشحالی به راه افتادیم و با یک زائر دیگری که از کرج به این منطقه آمده بود گفت و گویی کردیم.

این مهمان شهدا به خبرنگار بسیج گفت: همه ساله تعطیلات نوروزی را در کنار شهدا می گذرانم به طوریکه در طول سال هم هر دو سه ماه یکبار به اینجا می آیم.

راهیان نور فرصتی برای رهایی از وانفسای شهر/ دلی که هرساله پیش شهدا جا گذاشته می شود

وی ادامه داد: من دلم را اینجا گذاشته ام و هر چند وقت یکبار می آیم که به آن سری بزنم چراکه اگر اینجا نیام گویا در وانفسای شهر گم می شوم.

این زائر کرجی گفت: از اینکه در کنار شهدا هستم حس عجیبی دارم حسی که قابل توصیف نیست و همیشه به خودم می گویم که ای کاش همیشه اینجا باشم، شهدایی که اگر نبودند ما هم نبودیم.

شهدا همچنان زنده اند و نظاره گر اعمال و افکار ما هستند افکاری که خیلی وقت ها قلب آن ها را به درد می آورد قلبی که به خاطر حفظ ناموس این مملکت به خون کشیده شدند.

امید است بتوان ادامه دهندگان راه شهدا باشیم و شرمنده آن ها نشویم.



خبرنگار اعزامی: رسول سرزعیم
ارسال نظرات
پر بیننده ها