خبرهای داغ:
مسئول سابق ایثارگران سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:
مسئول سابق ایثارگران سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: ارزش خون شهداء برای ملت ایران مهم است.
کد خبر: ۸۶۵۳۳۰۲
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹
محمد عابدینی مسئول سابق ایثارگران سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با تبریک سال نو، به دلیل حضور خود در این مناطق اشاره کرد و اظهار کرد: چون خود را مدیون شهداء و انقلاب می دانم، با حضور در این مناطق و دوری از خانواده ام حس می کنم احساس دین خود را کم کم ،کم می کنم.
وی خاطر نشان کرد: درست است من آن زمان با حضور در غرب و جنوب تکلیف خود را اداء کرده ام ولی بالاخره نسبت به این شهدا و خانواده هایشان احساس دین می کنم.
عابدینی یادآور شد: فقط احساس خدمت به انقلاب است که امروز باعث شده که با گذشت این همه سال هنوز دین خود را اداء کنم، و طبق سخنان رهبرم برخورد انقلابی داشته باشم و همواره تابع مقام معظم رهبری و ولایت هستم.
این برادر جانباز در ادامه افزود: ما همه زندگی خود را مدیون شهداء هستیم، بارها به این باور اعتقاد رسیدم وقتی از شهداء چیزی می خواهم به من می دهند، چون برادر این جانب شهید است هر وقت که دلتنگ شهداء می شوم، آن روز ها می شوم برادرم به خوابم می آید و با هم به صحبت می نشینیم و به آرامش خاصی دست می یابم.
مسئول سابق ایثارگران سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: استکبار جهانی به دنبال برهم زدن رابطه مردم با شهداء هستند ولی ملت ایران با تابعیت از ولایت و بصیرت به آنها نشان می دهیم که جوانان انقلابی ما با الگو گرفتن از شهدا به استکبار جهانی می فهمانند که آنها هیچ غلطی نمی توانند بکنند چون ارزش خون شهداء برای آنها مهم است.
3001/ت/30
ارسال نظرات
پر بیننده ها