خبرهای داغ:
یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: رزمندگان ما برای رسیدن به شهادت از یکدیگر سبقت می گرفتند.
کد خبر: ۸۶۵۳۳۱۹
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۳
 علی ناطقی یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با تبریک سال جدید به اهداف دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: اردوهای راهیان نور یادآور دفاع بی نظیر جوانان این مرز و بوم وآیین مکتب حسینی شیعیان می باشد که با تمام وجودشان ایثارگری کردند.
وی افزود: این اردوها یادآور دوران جنگ تحمیلی و جان بر کفی ایثارگری کسانی هست که از تمامی زندگی خود دست کشیدند تا ما امروز ملت ایران درامان باشند و امنیت داشته باشیم.
این رزمنده خاطرنشان کرد: یادمان باشد با توکل برخداوند تبارک و تعالی و رهبری و درایت امام راحل و همچنین ایثار جوانان در این دوران سخت باعث گردید ما در برابر ابرقدرتهای غرب و شرق ایستادگی کنیم و از ابهت آنان در دنیا شکسته شود، ما در این جنگ به پیروزی عظیمی دست یافتیم.
ناطقی بیان کرد: رزمندگان ما مدت هشت سال از آرمانها و ارزشها وتمامیت ارضی انقلاب اسلامی ایران دفاع کردند و این بیانگر این است که این جنگ یک دفاع مقدس در برابر دنیای استکباری است.
وی در ادامه عنوان کرد: شهدای ما برای حفظ اسلام و کشور در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند، آنقدر شوق شهادت داشتند که برای شهادت از هم دیگر سبقت می‌گرفتند که این در کمتر کشوری دیده می شود.
این رزمنده در خاتمه اظهار داشت: شهدای ما از اربابشان امام حسین (ع) درس گرفتند و جان خود را فدا کردند و اگر نگاهی به وصیت نامه شهیدان داشته باشیم  می فهمیم که شهادت خود را مثل شهادت امامشان و یارانش می خواستند.
3001/پ/20

ارسال نظرات
پر بیننده ها