خبرهای داغ:
روحانی خادم شهداء استان قزوین گفت: راهیان نور نیز یک سنگر فرهنگی است.
کد خبر: ۸۶۵۳۳۲۸
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۰
حجت الاسلام روح اله آقاجانیان از روحانیون خادم استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با تبریک سال جدید، گفت: هدف از حضور ما در اردوهای راهیان نور، یاد کردن شهدا و حفظ اسلام و آرمانهای حضرت رسول و اهل بیت (ع)است و همچنین بیعت با ولایت فقیه در جامعه اسلامی است.
وی یادآور شد: شهدای ما هم همین اهداف را دنبال می کردند و برای زنده نگه داشتن اسلام و نظام از جان و مال خود گذشتند تا امروزه ما در سایه امنیت و آسایش زندگی کنیم.
آقاجانیان به مقام شهداء اشاره کرد و اظهار داشت: شهدا به اندازه ای مهم هستند که پیامبر در هر منطقه ای که حضور می یافت از اسب خود پیاده می شد تا رزمنده های اسلام را مورد احترام قرار دهد.
این روحانی بیان کرد: اکنون نبردها متفاوت شده است و باید در سنگر فرهنگی تلاش شود تا با ماهواره و شبکه های اجتماعی مبارزه شود و در همین راستا است که می توان دشمن را از بتن جامعه دور کرد.
وی با تأکید بر اینکه راهیان نور نیز یک سنگر فرهنگی است، ابراز کرد: این حرکت فرهنگی بسیار مفید و موثر میباشد و بسیاری از نقشهای دشمن و جنگ نرم را بر هم می ریزد که هم از نظر اعتقادی و هم از نظر ایمان  جوانان ما را تقویت می کند و ریشه های مذهبی و معنوی  جوانان در تفریح و زیارت تقویت می کند.
این روحانی خادم در پایان گفت: ما از شهدا عاقبت بخیری را می خوایم همانطور که خودشان عاقبت بخیر شدند شهدا همچون شمع فروزانی راهنمای مردم و کشور عزیزمان هستند.
3001/ت/30
ارسال نظرات
پر بیننده ها