مسئول مطالعات و هدايت حركت هاي جهادي سازمان بسيج سازندگي استان هرمزگان گفت: بيش از 580 نفر در قالب 28 گروه جهادي آماده خدمت رساني به ولي نعمتان خود در نوروز 95 در استان هرمزگان هستند.
کد خبر: ۸۶۵۳۳۵۵
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲



به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومي سازمان بسيج سازندگي هرمزگان، اميرارسلان موذن زاده مسئول مطالعات و هدايت حركت هاي جهادي سازمان بسيج سازندگي استان هرمزگان گفت: بيش از 580 نفر در قالب 28 گروه جهادي آماده خدمت رساني به ولي نعمتان خود در نوروز 95 در استان هرمزگان هستند.

وي با اشاره به اينكه بسيج محلات و دانشجويي، گروه هاي جهادي امسال را تشكيل مي‌دهند گفت: اين گروه ها در عرصه هاي عمراني، فرهنگي، قرآني، علمي و آموزشي در سراسر استان خدمات رساني و محروميت زدايي مي‌كنند.

موذن زاده اضافه كرد: مركز مطالعات و هدايت حركت هاي جهادي استان با همكاري مديريت سازندگي بسيج دانشجويي استان و گروه هاي جهادي امام علي(ع) والزهرا(س) بسيج دانشجويي دانشگاه پيام نور بندرعباس برنامه هايي در خصوص تربيت عقيدتي، علمي و قرآني(حفظ قرآن) در مناطق محروم بشاگرد و سندرك برنامه هايي به صورت مستمر و هفتگي برگزار مي‌نمايند.

وي با اشاره به اهداف برنامه هاي گروه هاي جهادي در نوروز امسال تصريح كرد: تا 2 سال آينده شاهد تربيت بيش از ده نفر در هر يك از روستاهاي بشاگرد و سندرك باشيم.

مسئول مطالعات و هدايت حركت هاي جهادي سازمان بسيج سازندگي استان هرمزگان با اشاره به تجربه هاي موفق گروه هاي جهادي در سالهاي گذشته گفت: پروژه اي پيش از اين در روستاي كشپيري سندرك اجرا شد كه خوشبختانه اكنون شاهد آن هستيم كه اين روستا به قطب قرآن و حفظ قرآن در جنوب كشور تبديل شده است و بزرگترين مجتمع آن به همت گروه هاي جهادي ساخته شده است.

ارسال نظرات