بسیجی فعال در اردوی جهادی، گفت: اردوهای جهادی از بسیج و جانفشانی شهدای دوران دفاع مقدس الهام می گیرند.
کد خبر: ۸۶۵۳۳۸۲
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، علیرضا محمودی، یکی از فعالان بسیجی در اردو های جهادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، تصریح کرد: نقش بسیجیان در محرومیت زدایی از روستا های محروم بسیار موثر است.

وی، افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی در آغاز انقلاب فرمان تاسیس سازمان بسیج را برای کاهش فاصله طبقاتی و رفع محرومیت از روستاها و مناطق دورافتاده و کم برخوردار صادر کردند که برنامه های خوبی هم در این مدت اجرا شد؛ حرکت های جهادی هم در راستای ماموریت های سازمان بسیج مستضعفین و بسیج سازندگی می تواند گام های موثری در کاهش محرومیت ها بردارد.

وی، ادامه داد: اردوهای جهادی از بسیج الهام می گیرند و با مقایسه ماموریت های این گروه با بسیجیان که در هشت سال دفاع مقدس جانفشانی کردند و حماسه آفریدند، گروه های جهادی هم می توانند در ادامه جانفشانی های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس، در جبهه جنگ نرم این عملیات را فرماندهی و هدایت و روحیه جهادی را صادر کنند و در بحث اقتصاد مقاومتی نیز بر تحریم ها غلبه کنند.

وی،افزود: نقش اردوهای جهادی در جریان سازی بسیار مهم است. گروه های جهادی شاید نتوانند گروهی را شبیه خودشان کنند اما می توانند نقشه راهی را برای نسل آینده ترسیم و جوانان این اهداف را دنبال کنند.

ارسال نظرات